Besplatni webinar: How to navigate an economic downturn

Koronavirus ozbiljno je poremetio osobne i profesionalne živote velikog broja ljudi što će u konačnici imati ogroman utjecaj i na ekonomiju.

How to navigate an economic downturn besplatni je webinar u organizaciji Marketing Weeka, koji će pružiti odgovore na pitanja kao što su – što oglašivači mogu očekivati, kakav će utjecaj ekonomski pad imati na potražnju i kako bi industrija tržišnih komunikacija trebala reagirati.

Webinar će se održati 15. travnja s početkom u 12 h, a vodit će ga Russell Parsons, nagrađivani urednik najpoznatijeg britanskog marketinškog časopisa, odgovoran za vođenje strategije Marketing Weeka na više platformi.

Uz Parsonsa, webinaru će se kao panelisti pridružiti Grace Kite, izvršna direktorica kompanije Gracious Economics iza koje stoje IPA Effectiveness nagrada i Cannes Lions Grand Prix, Peter Field, konzultant za marketing i ugledni autor brojnih naslova o marketingu i oglašavanju i Joe Staton, direktor strategije klijenta za GfK UK i ključna osoba za pripremu široko praćenog mjesečnog barometra o povjerenju potrošača u zemljama EU.

Ako iz prve ruke želite čuti savjete kako se prilagodili situaciji i kako pravovremeno reagirati, svoje mjesto osigurajte ovdje.