Birajte ciljano, manje je više!

U suradnji s digitalnom agencijom iZone, HURA je u listopadu pokrenula online kampanju koja promiče kvalitetno provođenje natječaja za izbor marketinške agencije.

pazite-s-kime_finalPorukama “Manje je više”, “Birajte ciljano” i “Pazite s kim idete do kraja” cilj je bio osvijestiti važnost pozivanja ne više od 3 + 1 agencije na natječaje i kvalitetan izbor suradnika. Kampanja je izazvala veliku pozornost, ali i podršku struke stoga se u prosincu krenulo s drugim valom kampanje.

Kampanja je pokrenuta kao dio cjelovite inicijative HURA-e usmjerene na promociju smjernica za uspješno provođenje natječaja koje su preuzete iz Europe i osmišljene kao pomoć oglašivačima za bezbolno i uspješno provođenje procesa natječaja.

Preporuke za uspješno provođenje natječaja mogu se naći na: http://myapps.loc/hura/dobra-praksa/preporuke-za-provedbu-natjecaja/