Božidar Abramović postao je novi predsjednik Udruženja marketinga HGK

Istaknuti stručnjak i član Uprave HURA!-e preuzeo je još jednu značajnu ulogu kojom će se boriti za bolji položaj struke.

Na sjednici Udruženja marketinga Hrvatske gospodarske komore za predsjednika je izabran Božidar Abramović iz Omnicom Media Grupe. “Prvi je cilj izboriti se za bolju legislativu marketinške struke”, istaknuo je Abramović koji je već 12 godina na čelu Omnicom Media Grupe i iza sebe ima bogatu marketinšku karijeru.

Foto: Petar Glebov/PIXSELL

“Kao Udruženje marketinga HGK možemo pomoći dići status ove industrije na višu razinu, a naša snaga leži u sponi s kreatorima politika i u pristupu članicama”, istaknula je Martina Sokač Saraga, direktorica Sektora za komunikacije HGK.

Voditeljica Odjela za marketing HGK Ana Popovac predstavila je rezultate istraživanja na više od 230 članica HGK-a koje je pokazalo kakva su njihova iskustva s marketinškim agencijama. “Oko 20 posto tvrtki ima zasebnu organizacijsku jedinicu za marketing, no najčešće s tek jednom osobom koja se bavi ovim dijelom poslovanja. Tek svaka druga tvrtka planira neki marketinški budžet, a optimistično je da polovina malih i 40% anketiranih mikro tvrtki ipak planira izdvajanje sredstava za marketing”, objasnila je Ana Popovac, dodavši da te budžete raspoređuju u jednakoj mjeri na promotivne materijale i usluge. Dvije ih se trećine oglašava u medijima, ponajprije na internetu (75 posto).

Kao ključni benefit suradnje s marketinškim agencijama ispitanici vide stručnost, profesionalnost i znanje (65 posto), slijedi bolja vidljivost i promocija proizvoda i usluga (50 posto), a 34 posto smatra da je outsourcing marketinga pozitivan jer sami nemaju kapacitete.