Prvi hrvatski Lav iz Cannesa dolazi u Imago!

Reklamna agencija Imago Ogilvy je s kampanjom Samo ljubav, osmišljenom za Janu, osvojila brončanog Lava na Cannes Lionsu, najvećem svjetskom festivalu kreativnosti u oglašavanju.

13510948_10154395922703694_6387799142480061671_nImago je tako postao prva agencija iz Hrvatske koja je osvojila tu prestižnu nagradu. Kampanja koja je osvojila srca svih u Hrvatskoj s pričom o Malenoj i Klepetanu očito je otopila srca međunarodnog žirija koji je pred sobom ove godine imao težak zadatak, izabrati najbolje od čak 43 000 prijavljenih radova iz cijelog svijeta.

Tako je priča o Malenoj i Klepetanu, na kojoj se temelji Imagova kampanja za Janu, ove godine imala dva sretna kraja, Klepetan se vratio Malenoj, a Imago Ogilvy je osvojio veliku svjetsku nagradu.

“Velike vizije stvaraju velike ideje, a velike ideje stvaraju velika djela. Kampanja s iščekivanjem Klepetana je prerasla okvire klasičnog oglašavanja i postala puno više od same promocije proizvoda. Kada brand umjesto da priča o ljubavi, omogući ljudima ne samo da osjete, nego da i podjele ljubav s drugima, onda to postane velika stvar. Samo takve ideje mogu osvojiti Cannes Lions članove žirija i samo takve ideje mogu osvojiti tu najprestižniju nagradu za koju se bore svi najveći oglašivači i marketinške agencije u svijetu. Ono što je važno istaknuti, je da Imago i Jana nisu ovu kampanju samo odradili, već su je odživjeli. Nekoliko mjeseci pripreme i gotovo cijeli mjesec prepun strepnje i iščekivanja, donijeli su prvo čudo kada se Klepetan vratio svojoj Malenoj, a sada i drugo čudo kada nam iz Cannesa stiže najprestižnija nagrada na svijetu, jedan i jedini Cannes Lions”, izjavio je Darko Bosnar, Art&Innovation Director iz Imago Ogilvy agencije.

Sarah Prevedan, Account Manager u Imago Ogilvy agenciji i voditeljica projekta naglašava: ”Od svih projekata na kojima sam do sada radila, a svaki je imao neku svoju posebnost, ovaj je bio najizazovniji i potpuno nepredvidiv. Ali kad voliš i vjeruješ u ono što radiš, kad se trudiš dati sve od sebe, onda ti se na kraju to ipak i vrati. Proces stvaranja je ono što me veseli i ispunjava te mi je puno važniji od same nagrade. Timski duh i zajednička želja da projekt uspije je ono što mi je najvažnije u poslu i vjerujem da je na ovoj kampanji baš ta vjera i upornost koju smo mi nosili u sebi i dovela do ovog ogromnog uspjeha.”

Imago OgilvyPovodom osvajanja najprestižnije nagrade u marketinškom svijetu izjavu nam je dao i direktor agencije Imago Ogilvy, Damir Ciglar: “Toliko sam sretan da bih se čak mogao i zagrliti s ekipom koja je za zaslužna! za našeg prvog lava!!! Oni koji me poznaju znaju da je takva interakcija nešto nedostižno za mene! Pa bih najprije zagrlio našeg ‘kralja lavova’ Darka Bosnara, upornog autora ideje Ljubavi roda i Jane – Darko mi je obećao lani dok smo tužno gledali kako nismo finalisti ni sa jednim radom da će nam donijeti prvog lava, nama i Hrvatskoj i eto, godinu nakon toga to je obećanje ispunio. Darko, hvala ti! Zagrlio bih i sve ostale Imagovce koji su bili zaslužni u kreaciji i realizaciji ovog projekta, kojima ništa nije bilo nemoguće, pa čak niti popravljanje kamera u Brodskom Varošu usred noći: Igor Mladinović i Sarah Prevedan, prije svih. I naravno sve ostale (sigurno ću nekog zaboraviti ako krenem nabrajati, pa bolje da ovdje stanem). I svakako bih zagrlio Ivu Balent kao i cijelu njezinu Jana ekipu: Iva je kliknula na prvu sa prijedlogom ideje i to s takvim iskrenim oduševljenjem i trncima da smo jednostavno svi dali najbolje od sebe! I dobili najbolje nazad: Zlatnog lava brončanog sjaja! Hakuna matata!”

Malena i Klepetan Hrvatskoj su donijeli brončanog lava u kategoriji Entertainment Lions, Live Broadcast/Live Streaming, zlatnu kampanju brončanog sjaja pogledajte OVDJE.

Imago tim: Darko Bosnar, Sarah Prevedan, Igor Mladinović, Srećka Gmaz, Željko Glavor, Predrag Kežić, Hrvoje Hrvatin.