British American Tobacco novi je klijent agencije GREY ZAGREB
British American Tobacco, globalni proizvođač duhana i duhanskih proizvoda, s više od 200 brendova koji se prodaju na više od 200 tržišta, novi je klijent agencije Grey Zagreb.
British American Tobacco, globalni proizvođač duhana i duhanskih proizvoda, s više od 200 brendova koji se prodaju na više od 200 tržišta, novi je klijent agencije Grey Zagreb. Agencija je pobijedila na natječaju za Adria Cluster, odnosno Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu I Hercegovinu.
Grey Zagreb pobijedio je s najboljim kreativnim rješenjima za novu i jedinstvenu platformu koja će pružati relevantne poruke ciljanim segmentima potrošača i graditi imidž BAT brendova na različitim tržišnim točkama unutar zakonodavnog okvira.
Grey Zagreb započet će s isporukom Famously Effective rješenja već ovaj mjesec I fokusirati se na HORECA i Trade marketinške segmente, odnosno shopper rješenja, digitalne platforme i 1-2-1 aktivacije.
Nikola Bubanj, izvršni direktor Grey Adriatics: “Ovo je zaista nevjerojan uspjeh koji pokazuje da Greyev pobjednički duh u regiji nikada nije bio jači. Osobno, jedva čekam da klijentu pokažemo svoj talent, inovativnost i jedinstvene ideje. Godina je krenula sjajno, a što je najvažnije – tek je započela.”