Bruketa&Žinić OM pokrenula Jutra bankarske poezije
Hrvatska agencija Bruketa&Žinić OM sudjelovala je u procesu rebrandiranja nekadašnje bankarske grupacije Hypo Group Alpe Adria AG u Addiko banku.
Bankarska grupacija Hypo Group Alpe Adria AG prešla je u novo vlasništvo te prošla kroz proces rebrendiranja u Addiko banku. Novu brend strategiju koja je uključivala osmišljavanje novog imena banke, izradu novog vizualnog identiteta i strateško pozicioniranje izradila je londonska agencija Prophet, dok je hrvatska agencija Bruketa&Žinić OM bila zadužena za implementaciju novog brenda kroz komunikaciju na nekoliko različitih tržišta.
S obzirom na to da se Addiko banka zalaže za jasno jednostavno i izravno bankarstvo, insight kampanje javio se iz potrebe za jasnom i svima razumljivom komunikacijom. I dok su bankarski izrazi komplicirani i nerazumljivi većini, bankarima su oni kao poezija. Neobičan slogan u obliku matematičke formule, kojeg je osmislio tim agencije Bruketa&Žinić OM, odražava jednostavnost, jasnoću i izravnost banke, a jasan je baš svima.
Više o kampanji saznajte na: http://bruketa-zinic.com