Bruketa&Žinić OM za Karlovačko: “Prirodno je bolje”
Zbog nepostojanja diferencijacije i jasnog benefita za potrošače, kategorija radlera već neko vrijeme stagnira. Po mišljenju potrošača, svi su radleri isti – umjetni i neprirodni.
Zbog nepostojanja diferencijacije i jasnog benefita za potrošače, kategorija radlera već neko vrijeme stagnira. Po mišljenju potrošača, svi su radleri isti – umjetni i neprirodni.
Kako bi srušili taj mit, agencija Bruketa&Žinić OM i HEINEKEN Hrvatska napravili su kampanju koja naglasak stavlja na 100% prirodne sastojke od kojih su napravljeni Karlovačko radleri.
Kroz poruku “Prirodno je bolje” kampanja ističe kako postoji radler i kako postoje radler sa 100% prirodnim sastojcima. Ili, drugim riječima rečeno: radleri su dobri, ali prirodni su bolji.
HEINEKEN Hrvatska: Roberto Giugliano (Marketing Director), Filip Rabuzin (Group Brand Manager – Mainstream Segment), Nina Gračanin (brand mananger)
Bruketa&Žinić OM: Siniša Waldinger, Drago Mlakar (kreativni direktori), Roberta Kranjec (account direktorica), Ivan Tanić, Tea Silvia Vlahović (strateški planeri), Vanja Činić (copywriter), Tanja Pružek Šimpović (art direktorica), Valentina Bugarin (account manager), Tomislav Šestak (dizajner)
Kabinet (produkcija)
Đorđe Jovanović (redatelj)
Predrag Dubravčić (DOP)
SMG (medijska agencija)