Bruketa&Žinić predstavili Brokulu&Ž
Bruketa&Žinić su danas na jednom od štandova zagrebačke tržnice Dolac predstavili novi vlastiti brend odjeće Brokula&Ž
Brokula&Ž je eko-brend odjeće i donjeg rublja od organski uzgojenog pamuka i celuloze
Bruketa&Žinić su danas na jednom od štandova zagrebačke tržnice Dolac predstavili novi vlastiti brend odjeće Brokula&Ž. Riječ je o ekološkom proizvodu napravljenom od prirodno uzgojenih i organskih sirovina koje čuvaju okoliš, organskog pamuka i celuloze, a predstavljenu kolekciju čine majice i donje rublje za muškarce i žene. Brokula&Ž odjeća izrađena je u suradnji s tvrtkom Lacuna koja ima višegodišnje iskustvo s organski uzgojenim vlaknima koje je do sada ugrađivala u svoje proizvode s UV zaštitnim faktorom.
Brend je kreiran s geslom „Bitno uvijek dolazi iznutra“ pa su još jedna zanimljivost poruke Brokule i Ž-a, otisnute s unutarnje strane tkanine.„Te poruke vidiš samo ti i onaj tko te skine, naravno“, izjavio je Bruketa.
Uskoro kreće i web shop na kojem će kupci moći sami kreirati svoje inspirativne poruke. „Moći ćete na primjer svojoj ženi pokloniti njezinu omiljenu pjesmu da ju grije cijeli dan s unutrašnje strane majice, ako ne i gaćica.“, kazao je Žinić. Materijali korišteni u proizvodnji, pakiranju i promotivnim materijalima imaju ekološke certifikate kao što su OE 100 Standard za organski pamuk, Oeko Tex®Standard 100 za boje za tkanine i ISO 14001 za boje za papir, a ambalaža i prodajni stalci izrađeni su od recikliranih materijala. Osim toga, ambalaža formirana kao čaša, može poslužiti i nakon raspakiravanja.
Bruketa i Žinić na kraju su istaknuli kako vjeruju da će ovakvi start up projekti pravu šansu dobiti po ulasku Hrvatske u Europsku uniju kada će se otvoriti veliko tržište uz pomoć on line prodaje i promocije. Kazali su i kako im je do tada najveći izazov organizirati proizvodnju u nekoj od hrvatskih tvornica ili u vlastitome pogonu.
Više na: