Čak dva rada Studija Tumpić/Prenc u finalu festivala Cannes Lions

Ovo najuglednije svjetsko okupljanje komunikacijske industrije slavi izvrsnost u svim oblicima i predstavlja globalno mjerilo kreativnosti.

Nakon mnogobrojnih međunarodnih priznanja kojima je ovjenčan, Studio Tumpić/Prenc ušao je u najuži izbor i za ono najprestižnije u svijetu industrije oglašavanja i komunikacija. Čak dva rada rovinjskog studija ušla su u finale natjecanja Cannes Lions, događanja koje okuplja vodeće svjetske kreativce kako bi proslavili najbolje radove.

U toj konkurenciji su ove godine i “Istriana” i “Vrijeme je za tvoje vrijeme”, već nagrađivane kampanje Studija Tumpić Prenc. U projektu “Istriana” riječ je o dizajnu ambalaže ekstradjevičanskog maslinovog ulja proizvođača E Pluribus Unum. Kutija ovog proizvoda naglašava vezu s prošlošću kroz oblik specifične rimske amfore u kojoj se čuvalo maslinovo ulje. Boca prikazuje rekonstrukciju raznih dijelova amfore spojenih u cjelinu, a time je simbolično i fragmentima zaboravljenog znanja dan život suvremenom maslinarstvu.

Drugi projekt realiziran je za vinariju Franc Arman, odnosno njezino vino Teran Barrique. Budući da je riječ o odležanom vinu, koje prije otvaranja zahtijeva određenu razinu sazrijevanja, boca je zaključana u kutiju i nedostupna za konzumaciju. Aplikacija dostupna putem QR koda s kutije tijekom duljeg perioda šalje vlasniku boce poruke koje ga educiraju o povijesti enologije i ljepoti vinarstva, a u za to predviđeno vrijeme i šifru koja otvara vino s porukom “Vrijeme je za tvoje vrijeme”.

Oba rada konkuriraju za nagrade u kategoriji dizajna koje će biti dodijeljene u Cannesu ove srijede. Cannes Lions, koji se ove godine održava od 17. do 21. lipnja, slavi kreativnu izvrsnost u svim njezinim oblicima te pruža sjajnu mogućnost za povezivanje i učenje. Nagrade na ovom festivalu predstavljaju globalno mjerilo za kreativnost u 30 kategorija – od filma do kreativne transformacije poslovanja.