Cannes Lions festival objavio izvješće kreativnosti na globalnoj razini za 2018.

Apple po prvi put u Top 20 klijenata, a čak devet novih agencija u listi Top 20 neovisnih agencija.

Cannes Lions, međunarodni festival kreativnosti, objavio je svoje godišnje izvješće kreativnosti na globalnoj razini koje pruža detaljnu analizu i plasmane s natjecanja 2018. godine. Plasmani, koje potvrđuje PwC, rezultat su rigoroznog procesa, prijava s globalne razine i odluka elitnog žirija, a uspoređuju nagrade s Lions natjecanja, brendova, geografskih lokacija i individualnih postignuća, te na taj način pružaju sveobuhvatni uvid u razvoj i stanje industrije.

Izvješće pokazuje da se najviše promjena dogodilo u Top 20 neovisnih agencija počevši s agencijom Jung von Matt Hamburg, koja se prošle godine nije uspjela uvrstiti u Top 20, a ove je godine srušila Droga5 New York s prvog mjesta. Wieden+Kennedy London vratili su se na treće mjesto, premda se od 2015. godine nisu uopće pojavljivali na ljestvici, dok se Mother London plasirala na peto mjesto, nakon što ih dvije godine nije bilo na ljestvici. U Top 20 uvrstilo se impresivnih devet novih agencija – JohnXHannes New York, N=5 Amsterdam, Cummins&Partners Sydney, BBC Creative London, 23 Stories x Condé Nast New York, Eleven San Francisco, King James Group Cape Town, DUDE Milan i History Will Be Kind Sydney.

Mars je zadržao svoje mjesto kao klijent s najviše osvojenih nagrada, dok je Apple Inc. ostvario svoju najbolju godinu do sada, plasirajući se po prvi put u Top 20 klijenata na treće mjesto s 25 lavova i dva Grand Prixa te osvojivši prvo mjesto u kategoriji Consumer Electronics.

Sažeta verzija izvješća kreativnosti na globalnoj razini koja sadrži Top 5 plasmana za 2018. i Top 3 plasmana za prethodne tri godine, dostupna je ovdje. Puna verzija, koja uključuje Top 20 plasmana za 2018. godinu i za prethodnih pet godina te prošireni prikaz izvedbi na geografskoj i regionalnim razinama, dostupna je uz registraciju na novi digitalni izvor Cannes Lionsa, The Work. Članovi već registrirani na The Work u sklopu svog paketa primit će e-mail s poveznicom za preuzimanje izvješća.