Cannes Lions School nudi nove prilike za učenje o struci

Cannes Lions udružio se s 42 Courses, vodećim digitalnim learning providerom u industriji, kako bi osigurao seriju kratkih online tečajeva usmjerenih na osnove kreativnog marketinga.

Nova serija kratkih online tečajeva polaznike će podučiti osnovama kreativnog marketinga i s njima podijeliti najbolje uvide s najvećeg festivala kreativnosti. Svaki tečaj kombinira videozapise s predavanjima vodećih stručnjaka te studije o projektima koji su osvojili lavove.

Prvi tečaj, Storytelling, predstavlja alate i tehnike koji će polaznicima pomoći oživjeti njihove priče, pritom nudeći lekcije stručnjaka svjetskoga nivoa kao što su: Keith Reinhard (Chairman Emeritus, DDB), Rory Sutherland (Vice-Chairman, Ogilvy UK), Debbi Vandeven (Global chief creative officer, VMLY&R) i Gabriela Lungu (Founder, WINGS Creative Leadership Lab).

Za više informacija o programu Cannes Lions Schoola obratite se na e-adresu [email protected] ili posjetite www.canneslions.com.