Četvrta radionica ovosezonske HOWtoWOW akademije ukazuje na važnost strateškog planiranja

u srijedu, 10. prosinca 2014. održat će se posljednja ovogodišnja radionica četvrte sezone HOWtoWOW akademije na kojoj će poljski stručnjak za oglašavanje Adam Miecznikowski pojasniti kako strateškim planiranjem kreativni proces pravilno usmjeriti ka pozitivnim poslovnim rezultatima.

JURA9651

Foto: Pixsell

Zagreb, 27. studenog 2014. – u srijedu, 10. prosinca 2014. održat će se posljednja ovogodišnja radionica četvrte sezone HOWtoWOW akademije na kojoj će poljski stručnjak za oglašavanje Adam Miecznikowski pojasniti kako strateškim planiranjem kreativni proces pravilno usmjeriti ka pozitivnim poslovnim rezultatima. Radionica će uključivati nezaobilazne primjere iz prakse, a na istim će se postignućima prikazati novi i drugačiji način promišljanja strateškog planiranja.

Analizom brand alata preuzetih od marketinških divova poput Coca-Cole, Nestléa i Ferrera, Adam će objasniti zašto kreativni tim mora imati osobu koja će ideje sagledavati iz druge perspektive i koja u kreativni proces mora biti uključena od samog početka. Nadalje, kroz vježbu rješavanja case studya polaznici će dobiti konkretne savjete kako stvoriti proizvod koji će ostvariti dobre poslovne rezultate.

Adam Miecznikowski proveo je svoj cijeli radni vijek u oglašivačkoj industriji kojoj se pridružio u Poljskoj 1993. godine, svjedočeći praktički njenom začetku. Već godinama vodi timove za strateško planiranje u Publicisu Poljska gdje kreira komunikacijska rješenja za top klijente i tako niže poslovne uspjehe, jedan za drugim. Danas nadgleda najveće accounte, klijente među kojima su Orange, Nestlé, Renault i Michelin. Adam je održao i trening za Effie žiri – najiskusnije marketinške stručnjake u Hrvatskoj.

HOWtoWOW akademija namijenjena je marketinškim agencijama i oglašivačima kojima nudi vrhunska predavanja te interaktivnu edukaciju praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. H2W radionice, uz stručne predavače, polaznicima omogućuju usvajanje novih znanja koje mogu primijeniti u poslu kojim se bave te poboljšanje kvalitete obavljanja posla ili jednostavno proširiti postojeće znanje novih trendovima u poslovanju. U novoj sezoni, osim Adama Mieczinkowskog, HOWtoWOW akademija ugostit će i međunarodne stručnjake kao što su James Cherkoff, Anthony Mathé i Steve Henry.

Više informacija na: http://how-to-wow.hura.hr/