Članovi HURA-e pozvani na prvi EACA Chats: Kako osmisliti oglase koji privlače pažnju?
Europska udruga agencija za tržišno komuniciranje (EACA), čija je članica i HURA sa svojim agencijama, poziva članove na sudjelovanje u prvom izdanju EACA Chatsa.
Snimku predavanja možete pogledati ovdje.
Predavač Orlando Wood, Chief Innovation Officer u System1 Group te autor knjiga “Lemon” i “Look Out” govorit će o osmišljavanju oglasa koji privlače pažnju. U sat vremena uvest će vas u svijet učinkovitosti i izgradnje brenda te pružiti nove uvide u načine privlačenja pažnje publike. Ovo predavanje, koje će se održati online 20. siječnja 2022. u 11:30, zasigurno će vas potaknuti na razmišljanje o kreativnosti!
U svom istraživačkom radu koji je jedinstven spoj neuroznanosti, kulturalne povijesti, umjetnosti i oglašavanja, Orlando Wood opisuje i objašnjava promjenu u kreativnom stilu koje su se pojavile kao posljedica svijeta narušenog tehnologijom – promjenu koja šteti učinkovitosti oglašavanja. Predvodio je brojna IPA-ina istraživanja o kreativnosti i učinkovitosti kojima je cilj bila procjena veće učinkovitosti povezane s metodama oglašavanja koje je on sam nazvao fluent devices (tečni proizvodi) i značajkama oglašavanja kojima se zadržava pažnja i izaziva emocionalna reakcija. Njegov istraživački rad utjecao je na razmišljanje i praksu u području istraživanja, marketinga i oglašavanja te su ga prepoznale brojne relevantne organizacije.
EACA Chats novi je format koji uključuje prezentacije, webinare, panele te ležerne razgovore sa stručnjacima, govornicima i industrijskim čelnicima iz cijelog svijeta. Sudjelovanje je besplatno, a prijaviti se možete ispunjavanjem online prijavnice, nakon čega ćete mailom primiti pozivnicu s pojedinostima o događaju.