Coca-Cola je i dalje najvrednija robna marka na svijetu
Prema godišnjem istraživanju konzultantske agencije Interbrand, prvih osam mjesta na listi zauzimaju kompanije iz Sjedinjenih Američkih Država.
Prema godišnjem istraživanju konzultantske agencije Interbrand, prvih osam mjesta na listi zauzimaju kompanije iz Sjedinjenih Američkih Država. Među njima je i Coca-Cola koja je i ove godine zadržala prvo mjesto na listi.
Na tom mjestu nalazi se još od 2000. godine, otkako se provodi ovo istraživanje, a trenutna vrijednost Coca Cole procjenjuje se na 77,839 milijardi dolara. Slijedi je Apple čija vrijednost iznosi 76,568 milijardi dolara.
Apple je u posljednjih godinu dana, zbog popularnosti svojih pametnih telefona i tableta, zabilježio rast od 129 posto, što je ujedno i najveći rast među svim robnim markama.
Među neameričkim markama našao se Apple-ov najveći konkurent, južnokorejski Samsung, na čak devetom mjestu. Od europskih brendova, na najvišem mjestu našao se Mercedes Benz, na 11. poziciji, a iza njega smjestio se njegov konkurent BMW. Nakon što je prošle godine pretrpjela oštar pad prometa, Nokia je pala na 19. mjesto.
S vrijednošću od 5,421 milijardi dolara, Facebook se probio na 69. mjesto, te je time postao prva društvena mreža koja se našla na ovoj listi.
Od novih marka, najbolje pozicionirana je Pampers na 34. mjestu.