Cromarisove dobro odgojene ribe odlaze u njujorški Poster House

Nakon što je uvrštena u Lürzer’s Archive, dobro odgojena riba bit će i u stalnom postavu Poster Housea.

Nakon što su u najnovijem broju jednog od najistaknutijih svjetskih magazina za kreativnost u tržišnim komunikacijama Lürzer’s Archive, objavljeni oglasi Dobro odgojena riba, stigao je poziv iz njujorškog Poster Housea koji taj oglas želi uvrstiti u svoj stalni postav, a koji će biti dostupan svjetskoj publici do kraja godine.

Namjera je oglasa kupcima svježe ribe iz Jadranskog mora poručiti kako je riba iz Cromarisa, zbog ekološkog uzgoja i posebne pažnje koja se pridaje uzgoju u čistom Jadranskom moru, uistinu dobro odgojena riba.

Cromaris, koji posluje u sastavu Adris grupe, najveći je hrvatski proizvođač svježe orade, brancina i školjki, a trenutno je na osmom mjestu najvećih svjetskih proizvođača orade i brancina. Čak 75 posto prihoda ostvaruje na inozemnim tržištima.

Oglas su osmislili art direktor Nebojša Cvetković i kreativni direktor Drago Mlakar iz agencije Bruketa&Žinić OM.