Cut the Drama: Muzej prekinutih veza potaknuo na uklanjanje ljubavnih lokota

Na Valentinovo su na Strossmayerovo šetalištu na zagrebačkom Gornjem Gradu, kao i u Drveniku, na šetalištu Donja Vala, bila privremeno postavljena velika kliješta za uklanjanje ljubavnih lokota.

cut_the_drama_zagreb_1Na Valentinovo su na Strossmayerovo šetalištu na zagrebačkom Gornjem Gradu, kao i u Drveniku, na šetalištu Donja Vala, bila privremeno postavljena velika kliješta za uklanjanje ljubavnih lokota. Dio je to globalne inicijative Muzeja prekinutih veza naziva Cut the Drama. U skladu sa svojom misijom zbrinjavanja ostavštine prekinutih ljubavnih veza, Muzej želi potaknuti sve one čije su se veze prekinule da raskinu i svoje ljubavne lokote, te tako simbolički oslobode svoje srce, a fizički rasterete ograde i druge nosače lokota za nove sretne ljubavi.

Kliješta su istog dana postavljena i u još nekoliko gradova diljem svijeta: Moskvi, Beču, Berlinu, Hamburgu, Londonu, Antwerpenu i San Franciscu. Simbolično na dan zaljubljenih, Muzej je tako želio odaslati globalni poziv za kreativni raskid s neslavnom ljubavnom prošlošću. Prekinuti lokoti i priče koje ih prate pronaći će svoje mjesto u fundusu Muzeja prekinutih veza, ukoliko se njihovi vlasnici odluče podijeliti svoje iskustvo donacijom eksponata putem www.brokenships.com.

Iako je akcija počela na Valentinovo njezin cilj je osvijestiti i pozvati sve one koji su raskinuli svoju ljubavnu vezu da i nakon Valentinova raskinu svoje lokote i ako žele pošalju ih Muzeju. Kako se akcija odvijala u svim gradovima možete vidjeti i na društvenim mrežama koristeći hashtag #CutTheDrama.

Za Muzej prekinutih veza akciju Cut the Drama osmislila je reklamna agencija Bruketa&Žinić OM, a u realizaciji se udružila s agencijom Hirschen Group u Njemačkoj i drugim lokalnim partnerima.