Data-driven marketing radionice
Data-Driven Marketing Alliance krajem mjeseca održat će tri radionice u tri europske metropole
Data-Driven Marketing Alliance krajem mjeseca održat će tri radionice u tri europske metropole kroz tri različita dana:
- Amsterdam – 25. ožujka
- London – 26. ožujka
- Dublin – 27. ožujka
Navedeni cjelodnevni događaji su bazirani na prihvaćanju data-driven marketinga i održavanju kontrole današnjeg kompleksnog digitalnog okruženja. Internacionalni predavači 15 pionirskih marketinško-tehnoloških poduzeća slijeću u Amsterdam, London i Dublin kako bi podijeliti svoja iskustva o načinu funkcioniranja inovacija u oglašavanju i marketinškim tehnologijama te shodno tome i mijenjanja angažmana marketinških stručnjaka i interakcije između njihovih klijenata. Stručnjaci će pritom pružiti uvid u način kako je tehnologija dramatično promijenila komuniciranje, obavljanje poslova i generalno život ljudi te iznijeti njezin utjecaj i doprinos kod razvoja prilika u kontekstu data-driven marketinga.
Data-Driven Marketing Alliance organizacija za članove EACA-e i HURA-e nudi specijalan popust registracijom na web stranici www.ddmalliance.com/ddm-roadshow putem promotivnog koda: EACA. Registracijas navedenim kodom do kraja tjedna (16.3.) omogućava prisustvovanje radionici besplatno.
Detaljnije o organizaciji Data-Driven Marketing Alliance
Cilj The Data-Driven Marketing Alliance-a je stimulirati nužnost inovativnog razmišljanja kao i razmišljanja unaprijed, koje je krucijalno potrebito za upravljanje velikim podatcima, društvenim medijima i mobilnim tehnologijama. Allianca omogućava marketinškim profesionalcima, agencijama i pružateljima marketinške tehnologije platformu za okupljane, komuniciranje i formiranje partnerstva, kako lokalno, tako i uzduž cijele Europske marketinške zajednice. Za više informacija, posjetite: www.ddmalliance.com