Degordian: Iskoristite Pokemon GO maniju za svoju kompaniju

Uz to što je Pokemon GO u svega nekoliko dana postala jedna od najuspješnijih mobilnih igara svih vremena, ona je postala i odlična prilika za brojne brandove da se povežu s korisnicima.

main-visual-600x400Marketinška agencija Degordian prepoznala je mogućnosti koje ova igra pruža kompanijama te je pokrenula projekt GO FOR IT.

Kako bi potaknuli brandove da iskoriste igru Pokemon GO za promociju svojih proizvoda i usluga, u Degordianu su pokrenuli stranicu degordian.com/pokemon. Na toj stranici posjetitelji mogu pronaći ideje vezane uz samu igru, pomoću kojih korisnicima mogu približiti svoj brandove. Cilj projekta GO FOR IT je stvaranje što veće baze ideja za Pokemon GO aktivacije koje će svatko moći koristiti za promociju vlastitog branda, bez ikakve naknade.

Ideje za aktivacije na jednom mjestu

Tomislav Grubišić, CEO Degordiana, izjavio je da su ovim projektom željeli napraviti nešto drugačije od ostalih agencija, nešto od čega će svi imati koristi: “Ispravno smo pretpostavili da će većina marketinških agencija prvo javiti svojim klijentima da mogu iskoristiti Pokemon GO za svoju promociju i to je u redu, no mi smo htjeli nešto više. Cijela poanta igre Pokemon GO je međusobno druženje igrača dok u stvarnom svijetu hvataju Pokemone i to smo na neki način htjeli prenijeti u projekt GO FOR IT. Dok igrači s jedne strane zajedno hvataju Pokemone, kompanije sad mogu zajedno raditi na razvoju raznih ideja kojima će se povezati s korisnicima.”

Osim što na stranici projekta GO FOR IT mogu vidjeti ideje drugih korisnika, svi posjetitelji mogu i sami dodavati nove ideje za aktivacije. Na ovaj način brandovi mogu međusobno razmjenjivati ideje i dijeliti iskustva, kako bi njihove kampanje vezane uz igru Pokemon GO bile što uspješnije.

Aplikacija za lociranje lure modula

lurefinder-600x400Uz web stranicu, Degordianov tim je u sklopu ovog projekta napravio i aplikaciju LureFinder, koja korisnicima omogućava da međusobno dijele obavijesti o mjestima na kojima su postavljeni lure moduli – posebni predmeti zbog kojih se unutar igre stvaraju velike količine Pokemona. Kako je jedan od glavnih ciljeva igrača hvatanje što više Pokemona, postavljanje lure modula postalo je jedan od najefikasnijih načina na koji brandovi mogu privući korisnike, a ova aplikacija idealno sredstvo kojom ih mogu obavijestiti o točnom mjestu na koje su postavili spomenuti modul.

Prema Degordianovom lead developeru Tonyju Mrakovčiću, LureFinder je nastao tijekom razvoja prvotne ideje o web stranici: ”Kad se cijeli tim našao na prvom brainstormingu i kad smo počeli pričati o mehanizmu same igre, shvatili smo da se sve vrti oko lure modula i da brandovi to mogu iskoristiti za promociju. No, ako igrači ne znaju gdje su ti moduli postavljeni, promocija neće imati efekta. Tad smo počeli razvijati ideju za ovu aplikaciju, koja je u početku trebala biti samo mjesto na kojem bi igrači i brandovi međusobno dijelili informacije o mjestima gdje se nalaze moduli i okupljaju Pokemoni. No, onda smo shvatili da bi ovo mogla biti i društvena mreža u malom, pa smo implementirali i chat opciju kako bi igrači mogli i međusobno komunicirati. Imamo još par ideja za poboljšanje aplikacije i neke dodatne funkcionalnosti, no o tome ćemo kad ih malo detaljnije razvijemo.“

Uz Degordianovu stranicu o Pokemon GO igri i LureFinder aplikaciji, sada i kompanije i igrači imaju mjesto gdje mogu međusobno uživati u igri Pokemon GO, i to na obostranu korist. Jedino što im za kraj možemo poručiti je GO FOR IT!