Dentsu Hrvatska lansira The Code – program podrške mladim talentima u rastu i razvoju mekih vještina

Dentsu Hrvatska pridružuje se nizu članica dentsu grupacije u lansiranju The Codea, programa podrške za mlade koji povezuje stručnjake iz digitalne industrije s perspektivnim studentima kako bi im kroz zajedničke projekte i suradnje prenijeli svoju ekspertizu i znanja. Dentsu Hrvatska tako je postala jedanaesta članica dentsu grupacije u nizu koja će vlastitim projektima podržati ovu hvale-vrijednu globalnu inicijativu te budućim digitalcima osigurati sva potrebna znanja i vještine za proboj na tržište rada i stjecanje prvih radnih iskustava.

Iako digitalni marketing počiva na dobro utvrđenoj teoriji, nije nepoznanica da se znanja iz ovog područja ne stječu samo na predavanjima – od neopisive je važnosti studente u ranijim stupnjevima obrazovanja upoznati s projektnim načinom rada te im omogućiti da tijekom cijelog obrazovanja uz teorijski, znanje stječu i na praktičan način. Upravo ova misao potaknula je dentsu Hrvatska da se i ove godine priključi projektu Digital Marketing Challenge nastalom u organizaciji Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i izv. prof. dr. sc. Vatroslava Škare, koji kaže: Projekt Digital Marketing Challenge omogućuje studentima kolegija Digitalni marketing primjenu znanja i vještina na konkretnim izazovima iz prakse. Ovaj projekt smatram ključnim dijelom kolegija, a siguran sam da će i ove akademske godine studenti pokazati znanje i kreativnost te ponuditi zanimljiva i korisna rješenja, a pritom puno toga naučiti. Veseli me što agencija dentsu u projektu sudjeluje od samog početka te svake godine studentima nudi zanimljive izazove, korisne savjete i povratne informacije na njihov rad. Vjerujem da ćemo suradnju nastaviti i u sljedećim akademskim godinama te je proširiti i na naš novi diplomski stručni studij Digitalni marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Kroz dvomjesečni projekt, studenti se suočavaju sa stvarnim izazovima agencijskog svijeta na koje moraju odgovoriti kvalitetnim, cjelovitim rješenjima prateći sve stupnje projektnog razvoja koji se njeguju u praksi – od briefiranja od strane klijenta, preko kreiranja strategije pa sve do evaluacije uspješnosti vlastitih rješenja.

Dentsu Hrvatska projektu se pridružuje u suradnji s dugogodišnjim partnerom i klijentom Kaufland, a pred mlade studente stavit će nadasve zanimljiv i izazovan projekt – osmišljavanje kampanje koja će mijenjati navike potrošača, potaknuti ih da maksimiziraju učinkovitost kada je u pitanju potrošnja namirnica te smanje food waste u vlastitom domu. Prve konzultacije već su počele, a studenti su marljivo prionuli na posao.

U agenciji vjeruju da se odgovori na mnoga globalna pitanja nalaze u mladim glavama te s velikim veseljem ulaze u ovaj projekt:

Marko Jambrešić, client director dentsu Croatia, rekao je: Digitalna ekonomija donosi brojne izazove prvenstveno zbog prebrzih promjena tehnologije, te trendova, što posebice ima utjecaj na mlade ljude prilikom ulaska na tržište rada. Upravo zato je Ekonomski fakultet u Zagrebu odličan primjer koji olakšava studentima svladavanje tih izazova, kako bi kroz studiranje zaista stekli praktična znanja, te kako bi bili u korak sa globalnim tržištem rada.

Važnost sustavnog ulaganja u obrazovanje i osobni razvoj mladih pojedinaca u Hrvatskoj, kao i nužnost za održivim, dugoročnim rješenjima kada je u pitanju očuvanje okoliša, prepoznaje i Kaufland Hrvatska: Kaufland kao kompanija surađuje s raznim fakultetima te nam je bitno poticati mlade i ambiciozne studente, posebice one čiji interesi nadilaze standardni kurikulum. Dodatno, iznimno mi je drago što smo im omogućili da iskuse kako bi se snašli u jednoj stvarnoj situaciji i smatram da je to odličan doprinos za daljnji razvoj njihovih karijera, izjavila je voditeljica marketinga u Kauflandu Lea Ileković Žigić.

Pred studentima se nalazi izazovan zadatak, ali uz neupitnu kreativnosti mladih digitalaca i podršku mentora iz industrije, ne sumnjamo da nas čekaju zanimljiva, originalna i kreativna rješenja. Svim polaznicima ovim putem želimo puno sreće i uspjeha te se nadamo da će uživati u projektu, steći nova iskustva i poznanstva te napraviti prve korake u izgradnji svojih karijera.