Dentsu predstavlja dentsu Gaming Worldwide, inovaciju za suradnju brandova i gamera diljem svijeta

Jedna od najistaknutijih svjetskih grupa za marketinško komuniciranje, dentsu, najavila je lansiranje dentsu gaming – integriranog rješenja koje objedinjuje bogato nasljeđe i stručnost koju nosi dentsu Japan Network i globalni doseg te specijaliste iz dentsu International.

Dentsu gaming bit će globalno dostupan putem dentsu agencija Carat, dentsu X, iProspect i Isobar, kako bi se brandovi bolje povezali s 3 milijarde gamera širom svijeta.

Kao novo globalno rješenje, dentsu gaming omogućuje pristup specijalističkoj strategiji, aktivaciji i razvoju izvornog intelektualnog vlasništva za brandove koji se žele kretati “ekosustavom” koji čini industrija igara.

Temeljne usluge čine:

  • Strategija: dentsu gaming pospješuje postojeće timove, djeluje kao strateški savjetnik za pružanje stručne pomoći i navigaciju kroz složen ekosustav sastavljen od gaminga i klijenata.
  • Aktivacija: dentsu gaming povezuje niz profesionalnih usluga, a obuhvaća svoje medijske, kreativne i CXM odjele na tržištima i regionalno kako bi brandovima pružio fleksibilan, modularan pristup temeljen na potrebama projekta.
  • Razvoj IP-a: Strateškim ulaganjima dentsu gaming pruža sredstva za proizvodnju, razvoj i monetizaciju intelektualnog vlasništva (IP), poput originalnih igara, sadržaja i događaja.
  • Partnerstva: uz pristup klijentima i partnerima dentsu gaming nudi niz prednosti, kao što su ekskluzivan pogled u novitete, istraživanja, integracija IP-a i preusmjeravanje, jednakost i uključivost.

Dentsu, tvrtka koja je ove godine proslavila svoj 120. rođendan, konstantno se razvija i radi na inovacijama. Voditelj poslovanja dentsu Croatia, Vjeko Srednoselec, razvoj suradnje brandova i gaming industrije vidi kao logičan korak:

Globalno gledajući, 2020. godine je čak 86 % korisnika interneta igralo digitalne igre. U Hrvatskoj 50 % generacije Milenijalaca i Generacije Z čine gameri, bez obzira na to igraju li na konzoli, mobitelu ili računalu. Gaming u ovom slučaju nije anomalija ili hobi kojim se bavi nekolicina ljudi u Hrvatskoj i diljem regije. Igre su dio DNK mlađih generacija u marketinškim komunikacijama.

Srednoselec vidi gaming kao raznolik, ali otvoren prostor. Mobilne igre vrlo su popularne u segmentima koji mogu iznenaditi – vole ih igrati sredovječne majke, dok i mlađe žene vole gledati streamove na Twitchu ili se pridružiti prijateljima dok igraju igrice poput Fortnitea. U Hrvatskoj čak 41 % ukupnog stanovništva igra igre, dok 22,5 % igra barem jednom tjedno ili češće.

Igranjem igara ljudi se mogu izraziti bez sputavanja; vole provoditi vrijeme igrajući s prijateljima, čak i u vrijeme pandemije, kada je posebno važno povezati se s osobama koje su nam drage, komentira Srednoselec.

Osim što ga pokreću tisuće strastvenih ljudi diljem svijeta, dentsu gaming prati načelo autentičnog angažmana unutar gaming zajednice. Dentsu stoji uz kreatore i igrače kako bi budućnost igara postala reprezentativna, uključiva i pristupačna za sve.

Za više informacija o dentsu gaming te ekspertizi grupe u igrama na globalnom i lokalnom tržištu, posjetite www.dentsu.com/gaming.

 

O dentsu Hrvatska i dentsu JI Europa

dentsu JI Europa dio je dentsu international, a sastoji se od deset tržišta: Bugarske, Rumunjske, Hrvatske, Slovenije, Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Albanije, Bosne i Hercegovine te Kosova. Uz specijaliste iz brandova Carat, iProspect, Isobar, dentsu X i dentsu data labs, dentsu JI Europa najboljim medijskim rješenjima u klasi, upravljanjem korisničkim iskustvom (CXM) i kreativnim uslugama pomaže klijentima da osvoje nove i zadrže postojeće kupce te postignu značajan napredak za svoje poslovanje.