Digitalna agencija CMG gostuje na globalnom događanju Reuters Event: Strategic Marketing 2021
CMG će prisustvovati virtualnom i globalnom događanju Reuters Event: Strategic Marketing 2021, koji okuplja najutjecajnije svjetske CMO-e i marketinške lidere oko tema poput utjecaja globalnih brendova na društvo, novih digitalnih dodirnih točaka s klijentima te mogućnosti koje dolaze s promjenom odnosa potrošača i brendova.
Tijekom ove godine Reuters je primio brojne upite iz različitih organizacija o preuzimanju vodećih uloga u njihovim virtualnim događajima i webinarima, kako bi se njihova razmišljanja, rasprave i trendovi što dalje čuli. Tražeći glas u globalnoj areni digitalnog marketinga, obratili su se CMG-u i izvršnom predsjedniku Robu Andersonu.
Rob će se pridružiti panel raspravi Privacy, Trust & Integrity as Key Brand Differentiators u srijedu, 13. listopada, u 18:30 sati (CET), koja će nam približiti temu privatnosti, povjerenja i integriteta kao ključnog faktora diferencijacije na tržištu. Panel će također ugostiti druge vodeće brendove i njihove lidere kao što su Mayur Gupta, CMO, USA Today, Pato Spagnoletto, CMO, Discovery Inc i Beth Mach, CCO, TrueCar.
Tijekom dvodnevnog programa Reuters Event pokrivat će brojne marketinške teme, od promjena koje su nastale u odnosima između potrošača i brendova do videostrategije kao iznimno bitne marketinške stavke te brojne druge, predstavljene u sklopu virtualnih sesija, online izložbi, Q&A te radionica u društvu velikih imena kao što su Amazon, Microsoft, Shell Brands, Mastercard i brojnih drugih.
Događaj je otvoren za javnost uz besplatne online ulaznice.