Dobitnici SPORTO Awards 2014
Od 33 prijavljena projekta, odlukom stručnog žirija i stručne marketinške javnosti, jučer su priznanjem SPORTO Awards nagrađeni najbolji iz četiriju kategorija
Od 33 prijavljena projekta, odlukom stručnog žirija i stručne marketinške javnosti, jučer su priznanjem SPORTO Awards nagrađeni najbolji iz četiriju kategorija. Bogatu sportsku (olimpijsku) godinu za marketinške aktivnosti najbolje su iskoristili sljedeći projekti:
U kategoriji “Najbolje digitalno komuniciranje” dobitnik nagrade je SLOCHI (Olimpijski komitet Slovenije). Nagradu za “Najbolje medijsko partnerstvo u sportu” odnio je projekt Planet Siol.net i Volkswagen 19. Ljubljanski Maraton (Volkswagen 19. Ljubljanski Maraton, sponzor: Planet Siol.net, TSmedia d.o.o.). Za “Najbolje komuniciranje sportskih događanja” nagrađen je Slovenski Sochi 2014 (Olimpijski komitet Slovenije). Prvo mjesto u kategoriji “Najbolje sportsko sponzorstvo” pripalo je projektu Predani korakom (Volkswagen 19. Ljubljanski maraton, Zavarovalnica Tilia & Agencija S.V. – RSA).
Iz kategorije “Najbolje sportsko sponzorstvo”, na natjecanje Europskoga sponzorskog udruženja, koje će se održati u siječnju u Londonu, u kategoriji “Best of Europe” automatski su uvršteni:
Najbolji hrvatski projekt – Treneri velikoga srca / Wholehearted coaches (Allianz Zagreb d.d., Hrvatski paraolimpijski komitet); zatim najbolji srpski projekt – Vip beach master 2014 (Vip mobile d. o. o., Beograd, Srbija, dio Telekom Austria Group); i najbolji slovenski projekt – Predani korakom / Commited to steps (Zavarovalnica Tilia, Volkswagen 19. Ljubljanski maraton, Zavarovalnica Tilia & Agencija S.V. – RSA).
Dodatne informacije o nagradama SPORTO Awards možete pronaći na www.dmslo.si.