Dodijeljene nagrade X za najbolje radove u kreativnom oglašavanju
U sklopu završne večeri drugog izdanja nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX, dodijeljene su nagrade X za najbolje radove u kreativnom oglašavanju u tradicionalnim medijima.
U sklopu završne večeri drugog izdanja nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX, dodijeljene su nagrade X za najbolje radove u kreativnom oglašavanju u tradicionalnim medijima. Nagrade X dodijeljene su u 21 kategoriji, koje su bile podijeljene u dvije osnovne skupine: Najbolje na tržištu (13) i Najbolje od zanata (8). Za natjecanje X ukupno je bio prijavljen 161 rad od strane 29 prijavitelja i 91 naručitelja. Prestižnu titulu Agencije godine osvojili su Bruketa&Žinić OM, a ista agencija osvojila je i Grand Prix festivala za naručitelja Hrvatsku poštu. Najboljim oglasom proglašen je oglas “QR marka”, dok je nagradu za “Oglašivača godine” osvojio Raiffeisenbank Austria.
Nagrade X u skupini A. Najbolje na tržištu osvojili su:
- Hrana – “Slastistika”, Unex Grupa za klijenta Zvijezdu
- Pića – “Pan ljeto”, Imago reklamna agencija za Carlsberg Croatia
- Moda, zdravlje i ljepota – “Počinak”, agencija Bruketa&Žinić OM za Belupo
- Trgovina – “Krpe”, BBDO Zagreb/Studio Dogan za vinoteku Bornstein
- Turizam, kultura i slobodno vrijeme – “Vizualni identitet hotela Lone”, Bruketa&Žinić OM za Maistru
- Transport i auto moto industrija – U ovoj kategoriji žiri nije dodijelio nagradu
- Telekomunikacije – “Bonbon – Moron/Debil/Kreten”, Fahrenheit za T-Hrvatski Telekom
- Mediji i izdavaštvo – U ovoj kategoriji žiri nije dodijelio nagradu
- Financijske i osiguravajuće usluge – “U dobroj formi TV”, Imago reklamna agencija za Raiffeisenbank Austria
- Poslovne usluge i proizvodi za industriju – “QR marka”, Bruketa&Žinić OM za Hrvatsku poštu
- Društvene akcije – “Kućicin dobri buvljak”, Imago reklamna agencija za Udrugu Druga pomoć
- Samopromocija/korporativne komunikacije – “Bruketa&Žinić: izložba”, Bruketa&Žinić OM za Bruketa&Žinić OM
- Ostalo – U ovoj kategoriji žiri nije dodijelio nagradu
Nagrade X u skupini B. Najbolje od zanata dobili su:
- Najbolja upotreba lokalne kulture – U ovoj kategoriji žiri nije dodijelio nagradu
- Najoriginalnija komunikacijska strategija – “Welcome project (najveća dobrodošlica na svijetu), Imago reklamna agencija za Projektil
- Najinspirativnija ideja – “Stina”, Bruketa&Žinić OM i Brandoctor za Jako vino
- Najbolja izvedbena vještina/produkcija u nekom oglasnom sredstvu – “1000 free SMS-ova”, Publicis za Bonbon
- Najbolja upotreba tehnologije – “QR marka”, Bruketa&Žinić OM za Hrvatsku Poštu
- Najbolji dizajn i art direction – “Stina”, Bruketa&Žinić OM i Brandoctor za Jako vino
- Najbolje integrirana kampanja – “Ante traži zvijezdu”, Grey Worldwide Zagreb za Tomato
- Najbolji copywriting – “Epimen kapsule”, Imago reklamna agencija za Epimen
Rang lista najboljih agencija i oglašivača na ovogodišnjoj IdejiX
Natjecatelji druge poredu IdejeX prikupili su po 1 bod za ulazak u finale, 3 boda za osvajanje nagrade, te 7 bodova za Grand Prix, pri čemu se unutar kategorije broji samo najveći broj dobivenih bodova (unutar kategorije nisu kumulativni).
Prema tome, ukupni je poredak agencija i oglašivača tj. prijavitelja i naručitelja sljedeći:
Prijavitelji
- Bruketa&Žinić OM – 51
- Imago – 40
- BBDO Zagreb – 22
- McCann Ericson – 12
- Grey – 8
- Unex – 8
- Publicis – 6
- Drap – 3
- Fahrenheint – 3
- Utorak – 3
- Digitel – 2
- Studio Revolucija – 2
- New Moment – 1
Naručitelji
- Raiffeisenbank Austria – 12
- Hrvatska pošta – 11
- Zagrebačka pivovara – 10
- T-Hrvatski Telekom – 9
- Carlsberg Croatia – 7
- Jako vino – 7
- Vinoteka Bornstein – 6
- Epimen – 6
- Projektil – 6
- Tele2 – 6
- Tomato – 5
- Zvijezda – 4
- Kraš, prehrambena industrija – 4
- Dukat – 4
- Podravka – 4
- Belupo – 4
- Sandoz – 4
- Maistra – 4
- Bruketa&Žinić OM – 4
- Artim produkcija – 3
- Udruga Druga pomoć – 3
- Adris grupa – 3
- Agrokor Vina – 3
- Nestle – 3
- Chiavalon – 2
- Atlantic grupa – 2
- Park prirode Lonjsko polje – 2
- Hrvatska poštanska banka – 2
- B.M.V. inženjering – 2
- Karlovačka Pivovara – 2
- Imago reklamna agencija – 2
- SDP – 2
- Labud – 1
- Biovitalis – 1
- Teatar Exit – 1
- Oryx grupa – 1
- Rimac automobili – 1
- Večernji list – 1
- Allianz – 1
- Dok-ing – 1
- Židovski filmski festival – 1
- Voštane – 1
- Erste Card Club – 1
- Jamnica – 1
O pobjednicima nagrada X odlučivao je stručni žiri u sastavu:
Vanja Blumenšajn (Imago), Veljko Žvan (Grey), Igor Mladinović (McCann Erickson), Kruno Serdar (Unex), Boris Belak (Luminus Creative), Ana Lozica (Proximity Zagreb), Krešimir Purgar (Publicis), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić OM), Siniša Waldinger (BBDO).
Detaljnije informacije o pobjednicima i svim nagrađenim radovima možete pronaći na web stranici IdejeX: www.idejax.com.