Dragan Lakičević vraća se na poziciju izvršnog kreativnog direktora agencije Grey Zagreb

Početak godine vrijeme je za promjene, kako u privatnom, tako i u poslovnom svijetu.

CapturePočetak godine vrijeme je za promjene, kako u privatnom, tako i u poslovnom svijetu. U skladu s tim, agencija Grey Zagreb svoju 20. godinu postojanja u Hrvatskoj započela je na novoj lokaciji, osvježena novim pojačanjem u svojim kreativnim redovima.

Na poziciju izvršnog kreativnog direktora iz agencije Bruketa & Žinić vraća se Dragan Lakićević.

Višegodišnju karijeru u kreativnom komuniciranju nastavlja u Greyu, gdje će biti zadužen za regionalnu suradnju i kreativno vodstvo u radu na projektima za klijente Vip, Tomato, Erste banku, Diners, Opel i druge. Upravo u Greyu sudjelovao je u radu na nekim od najuspješnijih i najnagrađivanijih kampanja, iz kojih se izdvaja ona za Tomato (Ante i Darinka).

Osim promjena u kreativnom vodstvu, agencija je promijenila i lokaciju; od početka ove godine brainstorma na novoj lokaciji, na 15. katu novog poslovnog nebodera u Strojarskoj ulici u Zagrebu.

U novom prostoru Grey i Grey Entourage nastavljaju s agencijskom kulturom otvorenosti – sada i bez fizičkih barijera, olakšavajući kreativne procese u funkcionalnijem, modernijem i inspirativnijem okruženju.

Greyeva vrata uvijek su otvorena svima koji žele vidjeti kako rade, što ih inspirira ili jednostavno žele promatrati Zagreb s najviše zgrade u gradu.