Dvije kampanje agencije Publicis za Garnier: Influenceri u glavnim ulogama
Zagrebački Publicis kreirao je dvije velike regionalne kampanje za Garnier. Zanimljivost je ovih kampanji to što su rađene za četiri zemlje i u suradnji s njihovim influencerima.
Zagrebački ured agencije Publicis, koji je već niz godina odgovoran za adaptacije svih Garnierovih kampanja u tzv. ADBA regiji (Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Albanija, Makedonija, Kosovo, Bugarska), dobio je priliku lokalno producirati dvije velike advocacy kampanje. Tijekom četiri produkcijska dana više od 15 regionalnih influencera svojim je talentima pomoglo u kreiranju dviju velikih televizijskih i digitalnih kampanja – jedne za novi Vitamin C Serum i druge za Fructis Hair Food Pineapple.
Obje kampanje sa svojim su brojnim formatima pripremljene za tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine te Bugarske pa su tako iz svake od ovih zemalja angažirani vodeći influenceri, većina iz segmenta ljepote. Oni su nas uvjerljivo proveli kroz autentične priče o kvaliteti i efikasnosti ovih omiljenih proizvoda za njegu kože i kose.
Nizom videa influenceri su svojim iskustvima predstavili Novi Vitamin C Serum kao važan novi korak u rutini njege kože, kaže Ana Stojiljković, voditeljica marke za Garnier Skin Naturals, CPD L’Oréal Adria-Balkan.
Optimistična najava: Hej, nova Garnier Hair Food maska je tu! otvara spotove za novi Fructis Hair Food Pineapple, u kojima influenceri zaigrano predstavljaju proizvod uz reggaeton megahit Mi gente J Balvina, koji predstavlja novi Garnierov globalni glazbeni potpis.
Uz različite spotove za obje je kampanje pripremljen i cijeli niz digitalnih i SoMe formata te više od 4000 modnih fotografija.
Garnier Vitamin C serum:
SRB: https://www.youtube.com/watch?v=mbyFat73lxU
BLG: https://www.youtube.com/watch?v=9YodMkHUe1s
BiH: https://www.youtube.com/watch?v=02J-nqLRQBM
Garnier Fructis hairfood:
SRB: https://www.youtube.com/watch?v=MbUMJZb-HYU
BLG: https://www.youtube.com/watch?v=JBBkmeoC01k
Publicisu smo ponovno povjerili da za nas kreira autentičan sadržaj koji će na inspirativan način demonstrirati snagu i jedinstvenost naših brendova, rekao je Vladimir Milojević, Category Business Director, CPD L’Oréal Adria-Balkan.
Publicis Zagreb: Aleksadra Dilevska (Publicis CEO), Robert Pešić (Publicis COO); Paula Baburić (Publicis CQO), Ivana Kuljiš (Publicis CSD), Alen Grozaj (Creative lead); Dunja Kleković (Art Director); Emil Zelenko (Art Director); Filip Fruk (Copywriter); Irena Mervar (Account Manager); Nika Vojvodić (Account Executive); Produkcija: Feelming + Nevio, Mario & Biljana