EACA Euro Effies 2015: Grey Group EMEA proglašena Agencijom godine

Ovog utorka u Bruxellesu su proglašeni pobjednici 2015 EACA Euro Effies.

EA-0061Ovog utorka u Bruxellesu su proglašeni pobjednici 2015 EACA Euro Effies. Grey Group EMEA osvojila je Euro Effie za Agenciju godine, dok su Grand Prix za izvanredan rad dobili DDB Berlin i Deutsche Telekom za kampanju “Travel & Surf”.

20 pobjednika iz 5 zemalja diljem Europe izabrani su od strane međunarodnog žirija kojim je predsjedao Josep Hernandez, Senior Director of Communications Planning u Mondelez Internationalu. Uz Ujedinjeno Kraljevstvo koje je osvojilo 9 nagrada, najviše je osvojila Njemačka – 7 nagrada dok je Danska kući odnijela 2. Agencije iz Španjolske i Francuske otišle su doma svatko s jednim Euro Effie kipićem.

David Patton, predsjednik i izvršni direktor Grey Group EMEA, komentirao je: “Vrlo smo ponosni što smo proglašeni Euro Effies Agencijom godine. Grey je posvećen proizvodnji već slavno učinkovitih projekata, a to je samo još jedan dokaz toj predanosti, jedna od najprestižnijih nagrada u industriji. Osobito mi je drago da je pobjednički rad podijeljen među naša tri europska ureda, što pokazuju međunarodnu snagu agencije Grey učvršćujući kreativne i strateške kvalitete”.

Prestižni Grand Prix osvojili su DDB Berlin GmbH i Deutsche Telekom za njihovu kampanju “Travel & Surf”. Kroz njihov duhovit video, “Wi-Fi” Psi su promijenili roaming ponašanje čime je porasla njihova korisnička baza.

Popis ostalih nagrađenih radova pogledajte na: www.euro-effie.com.