EACA-ino lobiranje u proteklom kvartalu
Objavljeno je zadnje kvartalno izvješće o EACA-inom lobiranju koje sadržava najrelevantnija zbivanja vezana uz europsku legislativu u našoj industriji, te sažetak EACA-inih zalaganja i aktivnosti.
Objavljeno je zadnje kvartalno izvješće o EACA-inom lobiranju koje sadržava najrelevantnija zbivanja vezana uz europsku legislativu u našoj industriji, te sažetak EACA-inih zalaganja i aktivnosti.
Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA) u čijem radu sudjeluje HURA, organizacija je koja promovira pošteno i učinkovito oglašavanje, visoke profesionalne standarde te svijest o doprinosu oglašavanja u slobodnom tržišnom gospodarstvu uz poticanje bliske suradnje između agencija, oglašivača i medija u Europskim oglašivačkim tijelima.
Ključne teme u zadnjem kvartalu:
- Alcohol Advertising
- Connected TV
- Data Protection
- Generic tobacco products packaging
- Misleading Advertising
- Online Behavioural Advertising
- Online Gambling
- The Value of Self-Regulation
Više informacija pogledajte u izvješću koje možete downloadati ovdje: