EACA-ino lobiranje u proteklom kvartalu

Objavljeno je zadnje kvartalno izvješće o EACA-inom lobiranju koje sadržava najrelevantnija zbivanja vezana uz europsku legislativu u našoj industriji, te sažetak EACA-inih zalaganja i aktivnosti.

CaptureObjavljeno je zadnje kvartalno izvješće o EACA-inom lobiranju koje sadržava najrelevantnija zbivanja vezana uz europsku legislativu u našoj industriji, te sažetak EACA-inih zalaganja i aktivnosti.

Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA) u čijem radu sudjeluje HURA, organizacija je koja promovira pošteno i učinkovito oglašavanje, visoke profesionalne standarde te svijest o doprinosu oglašavanja u slobodnom tržišnom gospodarstvu uz poticanje bliske suradnje između agencija, oglašivača i medija u Europskim oglašivačkim tijelima.

Ključne teme u zadnjem kvartalu:

  1. Alcohol Advertising
  2. Connected TV
  3. Data Protection
  4. Generic tobacco products packaging
  5. Misleading Advertising
  6. Online Behavioural Advertising
  7. Online Gambling
  8. The Value of Self-Regulation

Više informacija pogledajte u izvješću koje možete downloadati ovdje:

EACA Quarterly Lobbying Report_October 2013