EACA-ino lobiranje u proteklom kvartalu
Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA) u čijem radu sudjeluje HURA, organizacija je koja promovira pošteno i učinkovito oglašavanje, visoke profesionalne standarde te svijest o doprinosu oglašavanja u slobodnom tržišnom gospodarstvu te potiče blisku suradnju između agencija, oglašivača i medija u Europskim oglašivačkim tijelima.
Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA) u čijem radu sudjeluje HURA, organizacija je koja promovira pošteno i učinkovito oglašavanje, visoke profesionalne standarde te svijest o doprinosu oglašavanja u slobodnom tržišnom gospodarstvu te potiče blisku suradnju između agencija, oglašivača i medija u Europskim oglašivačkim tijelima.
U proteklom kvartalu, EACA se posebno zalagala u sljedećim područjima:
- Oglašavanje i djeca
- Zaštita podataka
- Europska platforma – dijeta, fizička aktivnost i zdravlje
- Informiranje pacijenata
- Generičko pakiranje
- Interesno oglašavanje (online)
- Javna nabava
- Samoregulacija
- Seksualizacija djevojčica
- ‘Ovo je moja budućnost’ kampanja
Pregled zaključaka i aktivnost pogledajte EACA Quarterly Lobbying Report OCTOBER 2012
EACA je organizacija sa sjedištem u Bruxellesu koja predstavlja integrirane oglašivačke i medijske agencije te nacionalna udruženja agencija u Europi. Od 2008. godine, HURA je aktivna članica EACA-e.