EACA-ino lobiranje u proteklom kvartalu

Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA) u čijem radu sudjeluje HURA, organizacija je koja promovira pošteno i učinkovito oglašavanje, visoke profesionalne standarde te svijest o doprinosu oglašavanja u slobodnom tržišnom gospodarstvu te potiče blisku suradnju između agencija, oglašivača i medija u Europskim oglašivačkim tijelima.

Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA) u čijem radu sudjeluje HURA, organizacija je koja promovira pošteno i učinkovito oglašavanje, visoke profesionalne standarde te svijest o doprinosu oglašavanja u slobodnom tržišnom gospodarstvu te potiče blisku suradnju između agencija, oglašivača i medija u Europskim oglašivačkim tijelima.

U proteklom kvartalu, EACA se posebno zalagala u sljedećim područjima:

  • Oglašavanje i djeca
  • Zaštita podataka
  • Europska platforma – dijeta, fizička aktivnost i zdravlje
  • Informiranje pacijenata
  • Generičko pakiranje
  • Interesno oglašavanje (online)
  • Javna nabava
  • Samoregulacija
  • Seksualizacija djevojčica
  • ‘Ovo je moja budućnost’ kampanja

Pregled zaključaka i aktivnost pogledajte EACA Quarterly Lobbying Report OCTOBER 2012

EACA je organizacija sa sjedištem u Bruxellesu koja predstavlja integrirane oglašivačke i medijske agencije te nacionalna udruženja agencija u Europi. Od 2008. godine, HURA je aktivna članica EACA-e.