Eduardo Marques predsjednik žirija natjecateljske kategorije Best Practice na 23. Golden Drumu

Dobitnik Grand Prixa ovogodišnjeg Cannesa te izvršni kreativni direktor agencije 180LA iz Kalifornije, predsjedavat će žirijem natjecateljske kategorije Best Practice 23. izdanja Golden Drum festivala.

eduardoEduardo je izuzetan kreativac, a za svoj rad dobio je više od stotinu priznanja na renomiranim oglašivačkim festivalima kao što su Cannes, Open Show, London International Awards, D&AD, Clio, El Ojo,Wave i FIAP. Na ovogodišnjem festivalu Cannes Lions sa svojom agencijom 180LA osvojio je nagradu Grand Prix for Good.

„Očekujem mnogo radova koji su kulturalno relevantni za regiju. Radove koji pomiču granice i šire um. I, naravno, volio bih vidjeti radove svjetskog formata. Kampanje koje odjekuju cijelim svijetom, precizno integrirane, koje su vrhunski izvedene i nose snažnu poruku brenda. Što ne želim vidjeti? Radove koji su stvoreni isključivo za potrebe festivala“, istaknuo je Marques.

Kategorija Best Practice namijenjena je kampanjama i konceptima koji spajaju veliki broj komunikacijskih kanala i/ili primjenjuju izvorne koncepte u slanju poruka ciljanoj publici. Kategorije u kojima će se natjecati pristigli radovi su: Integrated, Activation Programme, Branded content, Events, Public relations, Media, New or Innovative te Capture of local spirit. Prijave su u tijeku, a krajnji rok za prijavu je 29. kolovoza.

Prije dolaska u 180LA, Eduardo Marques bio je kreativni direktor Pereira O’Dell SF i posebnih projekata agencije Ogilvy Brazil. Surađivao je i s agencijama DM9,RMG Connect, JWT Bahrain i Ogilvy Interactive. Svojim talentom i kreativnim radom obilježio je mnoge izuzetne projekte kao što su Airbnb ‘Birds’, Hellmann’s Recipe Receipt, Airbnb Solving #Sochiproblems, Coke Happiness Refill, Whopper Face for Burger King i Views. Dosad je bio član žirija za Google Creative Sandbox, El Sol, Creative Club Sao Paulo, Premio Abril, JADE, APAP i Creative Club of Minas Gerais.

Više informacija možete naći na: www.goldendrum.com.