Edukacija za članove: Što transparentno oglašavanje znači za agencije, klijente i potrošače

Otkako je Akt o digitalnim uslugama (DSA) stupio na snagu, oglašavanje prolazi kroz jasne promjene, od targetiranja i zakupa medija do izvještavanja i izgradnje povjerenja s klijentima. Kako biste ostali konkurentni i usklađeni s novim pravilima, ključno je razumjeti što transparentno oglašavanje znači u praksi.

Zato vas pozivamo 21. listopada u 15:00 na online webinar Što transparentno oglašavanje znači za agencije, klijente i potrošače. Peter Kosmala, vodeći stručnjak za digitalnu politiku i savjetnik EDAA-e, pokazat će kako regulatorna očekivanja pretvoriti u konkretnu stratešku vrijednost za agencije i klijente.

Webinar je namijenjen stručnjacima koji oblikuju kampanje, vode odnose s klijentima i planiraju medijske strategije u dinamičnom regulatornom okruženju. Posebno će koristiti timovima u strategiji, medijima, pravnim odjelima te data/analyticsu.

Svoje mjesto osigurajte ovdje.