Embracing Disruption – Dentsu Digital Camp 2019

Ovogodišnje Valentinovo je dobilo novu dimenziju i novi oblik obilježavanja.

Naime, 14. veljače u Sofiji (Bugarska) održan je Dentsu Digital Camp. Govorilo se o tome može li se oglašivačima, brendovima te njihovim oglašivačkim porukama vjerovati, o drugačijem pristupu sadržajnom marketingu, ali i o tome kako povećati efikasnost oglašavanja.

Dentsu Digital Camp posjetili su Vjeko Srednoselec,  poslovni direktor Dentsu Aegis Networka i Marko Jambrešić, Senior Programmatic & Performance Manager, iProspect, Dentsu Aegis Network. Pročitajte njihovo viđenje trećeg Dentsu Digital Campa.

“Dentsu Digital Camp već treću godinu zaredom ukazao je na glavne izazove oglašivača i agencija današnjice, ali i ponudio rješenja. Od content marketinga do automatizacije marketinga, preko analitike i organizacije marketinških odjela i aktivnosti baziranih na stvarnim podacima i dokazanim praksama, mogu sa sigurnošću reći kako ćemo uskoro vidjeti te novosti i na tržištu Hrvatske i regije”, izjavio je Vjeko Srednoselec.

Drugačiji pristup sadržajnom marketingu od onog prečesto viđenog na našem tržištu, strategiju sadržaja koju gradi i implementira agencija John Brown Media, dokaz je kako sadržaj istovremeno može biti relevantan potrošaču i donijeti rezultate brandovima.

S druge strane, kako povećati efikasnost oglašavanja kroz odmicanje od učestalih i osnovnih KPI-eva u zakupu medija? “Tehnologija omogućuje toliko toga, međutim često zapinjemo na prvim koracima i potrebno je krenuti od postavljanja procesa i ljudi koji će tu tehnologiju znati upotrijebiti za tehnološki skok u marketingu”, izjavio je Vjeko Srednoselec.

“Iako treća godina zaredom, osobno meni je bila prva, te sam zaista imao što i za vidjeti i za čuti. Iskustva sa drugih, velikih tržišta poput Kine nije nedostajalo. Upravo smo od agencije Isobar saznali kako su jedan prehrambeni lanac (KFC) pretvorili u mjesto gdje se okupljaju gameri, gdje kupac komunicira sa robotom prilikom naručivanja hrane, te gdje svoju narudžbu možete platiti pomoću facial recognitiona, ali samo ako se nasmijete”, govori Marko Jambrešić.

Potpuno drugačiji pristup  takvoj kreativnosti povezane s tehnologijom se dogodio upravo zbog podataka, a data-driven marketing je buzzword koji je već neko vrijeme prisutan i kod nas, ali opet se podaci ne koriste. Ne koriste se zbog toga što imamo krive pretpostavke o baratnju podacima običnih ljudi, što nam je i dokazano testiranjem kojem možete pristupiti na poveznici (bez brige, svi su loši u ovome). Isto tako, marketinški stručnjaci u većini slučajeva krivo percipiraju podatke koji se gomilaju svakim danom sve brže i sve više, i ne mogu razaznati ono što je bitno za business, a to je kreiranje data strategije vaše kompanije, koja u ovom trenutku mora biti prioritet.

“Ono što nikako ne smijemo zaboraviti je svakako društvena odgovornost, kako za spas planete, tako i za siromaštvo, pošto je sve više i više ljudi na rubu egzistencije, a sve manji broj bogatih je još više bogatije”, objašnjava nam Marko Jambrešić.

Kako spasiti svijet u 6 sekundi? Ovako: www.youtube.com/watch?v=OAQird65ulA&t=17s.