ESA Best of Europe Bronze Award za projekt “Dio koji nedostaje”
Allianzov sponzorski projekt "Dio koji nedostaje" u Londonu je osvojio "ESA Best of Europe Bronze Award" koju joj je u kategoriji najboljih sponzorskih projekata dodijelila Europska sponzorska asocijacija (European Sponsorship Association - ESA).
Za najprestižniju nagradu, koju nezavisni žiri europskih stručnjaka dodjeljuje za sponzorstva u Europi, Allianz Zagreb borio se u konkurenciji s nominiranima iz još deset zemalja – Velike Britanije, Francuske, Rusije, Irske, Švedske, Belgije, Nizozemske, Finske, te iz susjedne Slovenije i Srbije. Pritom je izborio mjesto trećeg najboljeg sponzorstva na razini cijele Europe u 2016. godini. Projekt je u suradnji s Allianzom osmislila savjetodavna tvrtka za strateška sponzorstva Vetturelli, čiji su predstavnici u ime Allianza Zagreb preuzeli ovu prestižnu nagradu.
Nagrada “ESA Best of Europe” sedmo je priznanje koje je projekt “Dio koji nedostaje” osvojio.
Naime, digitalni dio projekta proveden u suradnji s agencijom Degordian već je osvojio nagradu za Awwwards “Site of the day”, CSS Awards, CSS Winner i CSS Design Awards, dok je cjelokupni projekt od Društva za marketing Slovenije proglašen najboljim sponzorstvom u Hrvatskoj, a Hrvatsko-njemačka industrijska i trgovinska komora dodijelila mu je prije desetak dana i “AHK Inovacijsku nagradu”.