Essity Croatia i agencija 404 osvojili nagradu za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj!
Na rovinjskoj pozornici Dana komunikacija uručene su nagrade najboljim projektima natjecanja MIXX Awards Croatia, koje uz IAB Croatia po međunarodnoj licenci trinaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolja digitalna ostvarenja.
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
Proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja MIXX Awards Croatia 2023, a nagrade su dodijeljene na novom izdanju Dana komunikacija. Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2023 Best in Show nagradio projekt naziva V za vaginu oglašivača Essity Croatia i 404. Proglašeno je i 14 pobjednika kategorija natjecanja.
Zalando i MinusMinus Agency osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekt Ljeto je u tebi.
Kompare online i SeekandHit dobili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom Kompare.hr.
Studenac i Imago Ogilvy pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom GUC GUC.
Kraš i Studio Sonda za projekt Čvarak Dorina, ali i Sarajevski kiseljak i Pink Moon za projekt Sky je Sky osvojili su nagrade Campaign Effectiveness – s jednakim brojem bodova.
Pipi Beverages i Imago Ogilvy osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekt Pipi guza.
ROTO DINAMIC i Human Interaction Company pobjednici su kategorije Best Digital Product za projekt Roto B2B Mobile App.
A1 Hrvatska i Real Grupa dobili su priznanje u kategoriji Best Media Strategy za projekt Switchaj na bolje.
FOTO: Emica Elvedji/PIXSELL
U kategoriji Best Branded Content Marodi i Imago Ogilvy proglašeni su najboljima s projektom Priče z vrha.
JOURNAL MEDIA i Human Interaction Company s projektom Journal redizajn najbolji su u kategoriji Best Website.
Croatia osiguranje i 404 s projektom Pavle Pauk Tik Tok profil zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.
Podravka i CVOKE osvojili su nagradu u kategoriji Influencer Marketing s projektom Coolinarika TikTok.
Pobjednici kategorije Best Tech & Innovation powered by Google jesu Croatia osiguranje i Shape 404 s projektom Croatia Fit.
Hrvatski Telekom i Telegram Media Grupa iskazali su se u kategoriji Best Publisher Project projektom Svijet istih mogućnosti.
Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz konfete, pobjedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata u svečanoj završnici ovogodišnjih Dana komunikacija.
Više informacija potražite na www.danikomunikacija.com.