EU zdravstvena koalicija apelira na zabranu oglašavanja nezdrave hrane

Riječ je o mjerama koje bi tijekom 18 sati u danu ograničile oglašavanje na svim medijskim platformama što bi uvelike utjecalo na način na koji trenutno koristimo medije u Europi.

kidsKoalicija europskih zdravstvenih organizacija pokrenula je kampanju kojom želi ograničiti televizijsko reklamiranje nezdrave hrane i alkohola. Kampanja slovi kao ključna prilika za oslobađanje mladih Europljana od marketinga štetnog za zdravlje, a pokrenuta je s namjerom da izmijeni trenutnu direktivu audio-vizualnih medijskih servisa (AVMSD) strogim ograničavanjem broja sati u kojima je dopušteno reklamiranje nezdrave hrane i alkohola.

Kampanja je službeno pokrenuta u Europskom parlamentu na događaju zvanom „AVMSD: What about our kids?“ u čijoj je organizaciji sudjelovalo deset europskih zdravstvenih organizacija.

AVMSD je legislacija koja se primjenjuje diljem Europske Unije na sve audiovizualne medije, a koja podrazumijeva zaštitu djece i potrošača. Pod nadzorom je od svibnja ove godine, a novi prijedlog direktive naišao je na oštre kritike te su putem online peticije tražene njegove dopune i izmjene.

„What about our kids“ kampanja zalaže se za dodavanje novih mjera kao što je zabrana televizijskih oglasa za alkohol ili hranu zasićenu mastima, šećerom ili soli između 6 sati ujutro i 11 sati navečer. To bi se odnosilo na televiziju, servise na zahtjev i online platforme za dijeljenje video sadržaja kao što je YouTube. Osim toga, zabrana bi se odnosila na duhanske proizvode, ali i one medicinske, a takva bi se pravila trebala jednako primjenjivati na sve strane prijenose.

Više na: www.foodnavigator.com/Policy/EU-health-coalition-calls-for-6am-11pm-ban