Festival kreativnosti Golden Drum bilježi porast prijava
Natjecanje Golden Drum i ove godine u Sloveniji okuplja veliku internacionalnu kreativnu zajednicu, a saznajte što je na programu.
Natjecanje Golden Drum ove godine ima rekordan rast broja prijavljenih projekata, a na vrhu su redom Ukrajina, Rumunjska, Poljska, Slovačka, Mađarska i Bugarska. Više od polovice prijavljenih radova pripada samostalnim agencijama, a sva očekivanja je srušio i broj prijava u kategoriji Creative Media Excellence. Pobjednici natjecanja bit će objavljeni 10. listopada na dodjeli nagrada Awards Show powered by Mastercard u Sloveniji. I ove godine možete očekivati veliku konkurenciju, puno učenja, opaki izazov i ludi party.
Ovogodišnje je natjecanje zatvoreno, a žiri je započeo sa svojim poslom. Oglašivači, agencije i drugi stručnjaci iz 29 različitih država natječu se sa svojim radovima u 5 različitih skupina: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum i posebna kategorija All Juries. Pancho Cassis (Partner and Global Chief Creative Officer, DAVID, USA/Spain), Aaron Starkman (Global Chief Creative Officer, Rethink, Canada) i Ashwini Deshpande (Co-Founder Director, Elephant Design, India) samo su neki od svjetskih stručnjaka koji predvode proces žiriranja.
Centralni dio natjecanja Golden Drum bit će gala večera na kojoj ćemo odati počast kreativnosti i proglasiti zaista ono najbolje što je 2023. donijela u kreativnoj industriji. To večernje slavlje rezervirano je i za objavu novog člana Golden Drum Hall of Famea. Popis finalista ovogodišnjeg natjecanja bit će objavljen 2. listopada u 8 sati, a pobjednike ćemo saznati 10. listopada u 20 sati.
Više o natjecanju pročitajte na službenoj stranici.
Program ovogodišnjeg natjecanja već je poznat i ove će se godine na pozornici pojaviti 16 predavača svjetskog glasa. Sudionici će imati priliku za networking i druženje na dvama partyjima, jednom na otvorenju festivala u Portorožu, a drugom na zatvaranju festivala u Piranu. Nabrojat ćemo samo nekoliko imena i teme njihovih predavanja, a detaljan popis i raspored možete pronaći na poveznici. Evo što vas očekuje ove godine u Sloveniji: Amy Rodgers (Head of Content at WARC Creative) dat će odgovor na pitanje Does the Crisis in Creative Effectiveness Persist?, Barbara Evans (Managing Partner at Mediaplus Group) i Eva Bodecker Thunborg (Chief Executive Officer at Mediaplus Nordic) na pozornici će pokazati svoj stav prema održivosti kroz svoje predavanje Sustainability – let’s walk the talk!, a Daniela Iebba(Director of Communications for the Global Heineken Brand) i Mihnea Gheorghiu(Chief Creative Officer of Le Pub Global) podijelit će sa sudionicima tajnu uspjeha Heinekena na predavanju 150 Years On – Navigating the Future of Socialising. Barney Worfolk-Smith (Managing Director, DAIVID, EMEA) podsjetit će nas na važnost emocija u advertisingu u svojem predavanju Emotionally Charged: Understanding emotion in ads with AI to drive effectiveness.
Natjecanje Young Drummers ove je godine okupilo kreativna rješenja iz 17 država, a od natjecatelja se očekivalo da naprave najbolji i najkreativniji poster na temu Susret s remek-djelom (A Date with a Masterpiece). Ovo natjecanje pruža priliku kreativcima mlađim od 30 godina da svijetu pokažu svoju kreativnost i osvoje nagradu od 1000 eura.