Globalni oglašivački trendovi, Q3 2012
Globalno oglašivačko tržište poraslo je u trećem kvartalu 2012. godine, prema Nielsenovom kvartalnom Global advertising trends izvješću.
Globalno oglašivačko tržište poraslo je u trećem kvartalu 2012. godine, prema Nielsenovom kvartalnom Global advertising trends izvješću. Potrošnja je porasla za 4.3 posto u odnosu na Q3 2011. godine, na 139 milijardi $. Ova dobit prešla je čak i 2.7 postotni porast zabilježen u prvoj polovici 2012. godine.
Porast se najvećim dijelom pripisuje Olimpijskim igrama koje su veliki medijski događaj diljem svijeta, te predsjedničkim izborima u SAD-u.
Unatoč porastu koji se bilježi na svim kontinentima, zapadni dio Europe nastavlja pad koji je sada čak 4.8 %, što je veće od zadnjeg zabilježenog mjerenja u prvoj polovici 2012. kada je iznosio 2.7%. Pad se pripisuje velikom oprezu oglašivača koji paze na marketinške budžete radi ekonomske nestabilnosti.
Detaljnu prezentaciju Global advertising trends pregledajte ovdje.