Golden Drum ponosno predstavlja nove održive statue

Golden Drum u organizaciji SOZ-a obnovio je svoje natjecanje prošle godine dok se svijet hvatao u koštac s pandemijom, stavljajući srce i dušu u viziju održive budućnosti. Vitalni su dio predanosti festivala statue – najopipljiviji glasnici brenda.

Ideju o redizajniranju trofeja razmatrali su nekoliko godina, a skladu s ovogodišnjim sloganom Re:start the future, tim Golden Drum festivala ponosno predstavlja svoje nove nagrade s fokusom na ključne probleme našeg doba. Osvajači nagrada ove će godine primiti održive trofeje.

Gradili smo na ideji prirodnih i recikliranih materijala; umjesto da uzimamo prestiž nagradama, smatramo da ih ovo karakterizira važnom porukom. Vizualni izgled Golden Drum trofeja reflektira svježi smjer festivala, istovremeno snažno predstavljajući svoj logo. Restrukturirali smo natjecanje ove godine, a novi je trofej savršena prilika za ulazak u novu eru. Gledate u trofej koji utjelovljuje novi DNA festivala, rekla je Mojca Briščik, izvršna direktorica Slovenske oglašivačke komore i predsjednica festivala.

Trofeji prikazuju logo koji je za Golden Drum festival 2018. dizajnirala agencija Luna\TBWA, Slovenija. Oblikovan je kombinacijom održivih i ekološki prihvatljivih materijala – prirodni i reciklirani elementi, primarno drvo, s obzirom na to da je preko šezdeset posto Slovenije prekriveno šumom. Drvo formira bazu i osovinu statue, odišući elegancijom kao netaknutim dijelom okolice u kojoj je festival izvirao. Najveći dio materijala čini reciklirana plastika – trofeji se 3D printaju od plastike koja je reciklirana od odbačene kućanske ambalaže. Karakteristična tekstura izgleda sasvim drugačije od nerecikliranog materijala, doprinoseći unikatnoj estetici svakog pojedinog komada. Dašak sjaja dodaje reciklirani aluminij, zaokružujući elemente u organsku cjelinu: savršenstvo u svojoj nesavršenosti. Time festival nastavlja svoj niz prepoznatljivosti.

Krucijalno je integriranje obveza i koncepata održivosti u jezgru festivala, s obzirom na to da su upravo ključni akteri oglašavanja sposobni osvijetliti pitanja našeg planeta, istovremeno slaveći njegovo mnoštvo izraza. Nadalje, uvjerena sam da je naša misija sudjelovati u aktivnostima promoviranja balansa održive obnove. Redizajnom svojih statua, Golden Drum festival odaje homage ne samo kreativnoj izvrsnosti, već i našem domaćem svijetu u kojem svi koegzistiramo, komentira Polona Simišič, CEO Festivala.

Statue proizvodi tvrtka Epigram, pružajući izvrsnost koristeći JUMBO 3D print za izradu jednostavnih, ali neodoljivih statua. Epigram je vodeća kompanija u regiji u vizualnim komunikacijama, specijalizirana za print velikih formata i JUMBO 3D print.

Golden Drum festival želi poduprijeti održive trendove i redukciju globalnog ugljičnog otiska. Njihove nove statue značajno su lakše, što utječe na shipping preko cijelog nabavnog lanca. Tim Golden Druma vjeruje da svaki doprinos može unaprijediti obnovljiv način razmišljanja, bez obzira na to kako se malen na početku čini.

Ovim potezom Festival signalizira svoju volju da stane iza pitanja planeta o kojem svi ovisimo. Sentiment novih statua naš je prvi korak u ostvarivanju ovog kritičnog cilja, zajedničkih ekoloških izazova čovječanstva.

Zabilježite sljedeće datume:

  • listopada 2021. – objava finalista
  • 15 listopada u 19 sati – proglašenje pobjednika na posebnoj besplatnoj gala večeri powered by Mastercard).

Besplatno nabavite svoje Digital Passes za Golden Drum Live.