Golden Drum proglasio pobjednike, Imago Ogilvy najbolja je agencija Adriatic regije
Golden Drum Festival 2022 održao se 23. rujna 2022. u Rovinju uz Golden Drum Awards Show Powered by Mastercard, a domaćin festivala bio je Weekend Media Festival.
Već treću godinu Publics Italy iz Milana osvojio je titulu Agency of the Year natjecanja Golden Drum, pridonijevši ukupnom uspjehu Publicsa koji je skupio najviše bodova i slavio kao Network of the Year.
Najbolji brend koji je ostavio trag i dobio Brand Grand Prix je Heineken. Eoin Sherry, kreativni direktor Publics Italy koji je stajao iza kampanje The Night is Young, zaradio je prestižnu titulu Creative Director of the Year powered by Elan.
Titulu Independent Agency od the Year osvojila je mađarska agencija White Rabbit Budapest.
Po prvi put ove godine, Golden Drum proglasio je Production Agency of the Year i Digital Agency of the Year supported by Coca-Cola. Production Agency of the Year zaslužila je grčka agencija Good People, a titulu Digital Agency of the Year otišla je u izraelski DIBOOR.
Žiri je dodjelo nagradu Best of COVID-19, koja slavi projekte stvorene kao odgovor na pandemiju koronavirusa, agenciji Publics of Italy za projekt The Night is Young, kampanju napravljenu za Heineken. Također, Best of Genius Loci, nagrada koja slavi domaće projekte koji prezentiraju osebujni lokalni duh, osvojila je agencija Publics Italy za projekt Bottega for Bottegas, za Bottega Veneta.
The Best of Social Good, nagrada koja slavi društveno korisne akcije, otišla je u ruke Seven.One AdFactory/Creative House, Unterföhring i White Rabbit Budapest za #flutwein – Our WorstVintage made for Flutwein.
Projekt Beestro hrvatske agencije Imago Ogilvy najuspješniji je projekt naše regije na natjecanju, s pet nominacija te ukupno četiri brončane nagrade, čime su zaslužili nagradu Adriatic Agency of the Year powered by Zavarovalnica Triglav.
Među finalistima iz Hrvatske našao se i projekt Haskap – the drink of astronaut agencije Studio Tumpić/Prenc.
Najnoviji je član Kuće slavnih Jorg Riommi, glavni kreativni direktor Publicis Groupe CEE, koji se pridružio odabranoj skupini kreativnih vizionara koji su inspirirali i imali najveći utjecaj na svijet kreativnosti.
Najbolje kreativno rješenje za brief natjecanja Young Drummers powered by Slovenian Tourist Organization je Intergalactic Tourism koji je svojim rumunjskim autorima Anni Floareai i Mariu Franciscu donio nagradu u vrijednosti od 1.000 eura.
Pobjednicima su uručeni trofeji izrađeni od ekološko prihvatljivih materijala. Čestitke svima!