Heineken odabrao najbolje radove studenata digitalnog marketinga Ekonomskog fakulteta u Zagrebu

Dentsu Hrvatska i Heineken, u studenom prošle godine, pokrenuli su uzbudljivo partnerstvo s Ekonomskim fakultetom u Zagrebu, pružajući studentima praktično iskustvo s fokusom na brendu Karlovačko. Ova inicijativa spajala je akademsku i industrijsku stručnost, nudeći studentima jedinstvenu priliku da razviju svoje znanje o digitalnom marketingu.

Tijekom prve godine studija “Digitalni marketing” studenti su radili na integriranom projektu kroz svih osam obveznih kolegija. Tijekom proteklih mjeseci studentima su predstavljeni najbolji praktični primjeri i prilike za rad na stvarnim scenarijima iz struke. Projekt je trajao dva semestra, a studentima je pruženo mentorstvo profesora i stručnjaka iz industrije. Studenti su dobili sveobuhvatan uvid u različite aspekte digitalnog marketinga kroz proučavanje digitalnog oglašavanja i društvenih mreža. Učili su o oblikovanju korisničkog iskustva te o istraživanju tržišta u digitalnom okruženju.

Naš integrirani projekt jedinstveni je pristup povezivanja svih kolegija 1. godine studija sa stvarnim praktičnim izazovima s kojima se susreće klijent – partner na projektu. Iznimno smo zahvalni poduzeću Heineken Hrvatska i brendu Karlovačko, kao i partneru studija, agenciji dentsu, što su ove godine sudjelovali u ovoj inicijativi te omogućili studentima učenje na praktičnim iskustvima. Suradnja i podrška partnera bila je izvrsna, a studenti su oduševljeni iskustvom učenja te bogatim nagradama za najbolje timove., istaknuli su voditelji studija izv.prof.dr.sc. Sandra Horvat, izv.prof.dr.sc. Morana Fudurić i izv.prof.dr.sc. Vatroslav Škare.

Nakon napornog rada i priprema, studenti su imali priliku svojim profesorima predstaviti svoje marketinške strategije i kampanje. Najbolje ideje i rješenja nagrađeni su, čime su studenti dobili priliku ostvariti opipljiv utjecaj na jedan od najpopularnijih hrvatskih brendova piva.

Pet najboljih timova odabrali su profesori na temelju njihovog uspjeha u ovim kolegijima. Nakon prezentacija, publika je ocjenjivala njihov rad iz praktične perspektive. Tri najbolja tima odabrao je klijent:

1. mjesto: tim Enigmify

2. mjesto: tim Beertiful Minds

3. mjesto: tim Grupa

Katarina Čičak, Junior Brand Manager, izjavila je: Zahvaljujemo se svima koji su sudjelovali u ovom projektu. Bilo je izuzetno lijepo biti dio ove inspirativne inicijative. Posebno nas je veselilo čuti kreativne i inovativne ideje studenata. Ponosni smo što smo dio zajednice koja podržava mlade talente i potiče idejna rješenja koja mogu oblikovati budućnost pivske industrije.

Partnerstvo s  Ekonomskim fakultetom je sjajan primjer kako akademska zajednica i industrija mogu zajedno raditi na razvoju digitalnih marketinških strategija. Suradnjom sa studentima imali smo priliku dobiti neprocjenjiv uvid u način razmišljanja mlađih generacija, kao i njihovih potrošačkih navika koje se ubrzano mijenjaju. istaknula je Mateja Rešetar Božić, Brand Manager.

Dentsu Hrvatska pružio je dragocjene uvide i podršku, dodajući projektu dodatni sloj stručnosti u industriji. Chief Operating Officer dentsu Hrvatska Vjeko Srednoselec izrazio je podršku: Oduševljeni smo suradnjom s Heinekenom i Ekonomskim fakultetom na ovom uzbudljivom projektu. Ova suradnja s mladim umovima pokazuje našu predanost poticanju inovacija i njegovanju novih talenata, a pobjednički timovi pokazali su da je budućnost naše struke optimistična.