HEP-ov “SJAJ U TAMI” kampanja agencija McCann i Fahrenheit
Povodom svečanog obilježavanja 120 godina elektroprivrede na teritoriju Hrvatske te 25 godina HEP-a, svjetlo dana ugledao je i novi uradak iz kreativne radionice McCann / Fahrenheit.
Povodom svečanog obilježavanja 120 godina elektroprivrede na teritoriju Hrvatske te 25 godina HEP-a, svjetlo dana ugledao je i novi uradak iz kreativne radionice McCann / Fahrenheit. Nositelj priče i medijske kampanje je imidž TV spot koji na najbolji način dočarava ove dvije značajne obljetnice.
HEP je obilježio sve aspekte naših života, ne postoji trenutak u kojem nije bio i kojem neće biti uz nas i upravo to prikazano je kroz TV spot. Priča započinje davne 1895. godine kada je pokrenuta hidroelektrana Jaruga, prva na tlu Hrvatske i druga u svijetu, nastavlja se kroz desetljeća koja su slijedila te na kraju dolazi do godine u kojoj slavimo 120. obljetnicu prvog cjelovitog elektroenergetskog sustava i 25. obljetnicu utemeljenja suvremene Hrvatske elektroprivrede.
Klasik grupe Dorian Gray „Sjaj u tami“ odabran je kao idealna glazbena i tekstualna podloga za spot, a ulogu spikera preuzeo je legendarni Massimo. Produkciju spota potpisuje produkcijska kuća ‘Švenk’, snimanje se odvijalo pod redateljskom palicom Brune Ankovića, a iza kamere čuda je činio Predrag Pero Dubravčić. Kreativni koncept potpisuju glavni kreativni direktori Hrvoje Škurla i Daniel Vuković, za art direction pobrinuo se Krešimir Grancarić, ulogu copywritera preuzeo je Boris Miletić, a voditelji projekta bili su Goranka Mijić i Saša Ivan.