Human je osvojio Lovie Award u kategoriji Best Practices

Human website osvojio je nagradu u kategoriji Best Practices i glasovima žirija i na temelju glasova publike.

Lovie Awards najprestižnija je europska nagrada za izvrsnost na područjima web stranica, online oglašavanja, internet videa, mobilnih stranica, aplikacija i podcasta te sociala, a također je sestrinska nagrada svjetskih Webby Awards.

Ove je godine za Lovie Awards konkuriralo 1 500 projekata iz ukupno 33 zemlje. U sklopu People’s Lovie Awardsa podijeljeno je 55 000 glasova.

Osvajači kategorije Best Practices predstavljaju standard u industriji za najnovija, najinovativnija i najnaprednija rješenja u području web developmenta. Nagrada pokazuje izvrsnost bez premca u svih šest kriterija Akademije: sadržaj, struktura i navigacija, vizualni dizajn, interaktivnost, funkcionalnost, ukupno iskustvo.

Za nas je ovo veliko priznanje. Uložili smo puno ljubavi i truda u nedavni rebranding tvrtke i izgradnju ove web-stranice. Vjerovali smo u vlastiti smjer, u poruke, estetiku, humor – u cijelu priču. Ali ipak, nikada nisi sasvim siguran. Nagrade poput ove potvrđuju da je sve imalo smisla i da nismo vjerovali u krive stvari. Hvala, Lovie!Vanja Bertalan, Human CEO.

Human website pobijedio je zahvaljujući nekoliko elemenata kojima iskazuju svoju izvrsnost:

Sadržaj im je uvijek na prvom mjestu, a graniči između ozbiljnog i blesavog. Njihova je stranica ekstenzija njih samih i govori istim jezikom kao i oni. Jednostavne rečenice s jasnim stavom, informativne i korisne, s malo zafrkancije ubačene usput. Jer sve je bolje uz malo usputnih šalica i pošalica.

Korisničko iskustvo stvara se brižno pripremljenim narativom koji servira dozu humora, njihovu poslovnu perspektivu i Human kulturu. Uz to, smanjili su kognitivno opterećenje uvijek nudeći samo jedan “sljedeći po redu” komad sadržaja, čime su eliminirali paradoks izbora.

Dizajn stranice kreiran je korištenjem njihovog vizualnog jezika s jednostavnim elementima koji ne odvlače pažnju, već unaprjeđuju iskustvo, vodeći korisnike od jednog komada sadržaja prema drugom. Uz to, sami su napisali, fotografirali, snimili i editirali sav sadržaj.

Kako bi povećali ukupne performanse, optimizirali su kôd i infrastrukturu kako bi ostvarili najkraće moguće vrijeme učitavanja. Rezultat – većina stranica na stranici dobila je maksimalne ocjene (100/100) na Google Lighthouseu i pet ocjena A na Web Page Performance Testu.

Svima koji su do kraja pročitali njihov privacy page i poslali im mail podijelili su kolačiće. Prave kolačiće.

Širenje na međunarodno tržište naš je najvažniji strateški cilj. Već godinama osvajamo regionalne nagrade, i prekrasno je primiti i ovakvu vrstu šireg priznanja za ovo što radimo. To nas stavlja na kartu svijeta i sasvim je u skladu sa strategijom kompanije. – Ivana Božanić, Human COO.

O Human

Human je jedna od najvećih i najpoznatijih hrvatskih digitalnih agencija. Stvaraju digitalne proizvode koji interakciju između ljudi i računala čine zabavnom, čime stvaraju vrijednost svojim klijentima. Portfolio usluga sastoji se od strategije, korisničkog iskustva, dizajna, proizvodnje sadržaja i programiranja. Na tržištu su 18 godina i šest su godina za redom osvojili nagradu MIXX za najbolji website u Hrvatskoj.