HUOJ objavio finaliste za Grand PRix

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) objavila je finaliste u 6 kategorija za nagradu Grand PRix za 2013. za najbolje komunikacijske projekte.

IMG_4783Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) objavila je finaliste u 6 kategorija za nagradu Grand PRix za 2013. za najbolje komunikacijske projekte. Nagrada se dodjeljuje već šestu godinu kao priznanje najboljim projektima u različitim organizacijama, od tvrtki do nevladinog sektora.

Finalisti u kategoriji odnosa s javnošću u javnom sektoru i nevladinim organizacijama su projekt agencije Millenium promocija i Gliptoteke HAZU „Kultura pušenja – od tabua do tabua“, zatim „Paraolimpijski školski dan“ tvrtke CiV savjetovanje uz suradnju Hrvatskog Paraolimpijskog športskog odbora te projekt Varaždinske županije „Odaberi svoju školu“.

Za dobitnika novouvedene kategorije za najbolju prilagodbu globalne kampanje natječu se Allianzov projekt „Share the knowledge“, „Predstavi svoju ekipu“ agencije Dialog komunikacije i „Zelena čistka- jedan dan za čisti okoliš“ agencije Millenium promocija u suradnji s ekološkom udrugom Žmergo.

U kategoriji za društveno odgovorno poslovanje ovogodišnji finalisti su „Bonton za bolje razumijevanje osoba s invaliditetom“, projekt tvrtke Ericsson Nikola Tesla, projekt „Vrtim zdravi film“ tvrtke Nestle Adriatic te projekt kompanije dm – drogerie markt u suradnji s agencijom Madison Consulting „dm green city“. Za nagradu za najbolje interne komunikacije borit će se „Novi komunikacijski kanali i redizajn postojećih“ Hrvatske pošte, „Kuhamo vrijednosti“ OTP banke u suradnji s agencijom Hauska & Partner i „Trojke“ agencije Dialog komunikacije.

U finale natječaja za male i srednje tvrtke ove godine ušli su projekt „Zagreb Wine Gourmet Weekend“ agencije Premisa, projekt „100 godina Nivea njege“ agencije Dialog komunikacije za Beiersdorf Hrvatska te projekt tvrtke PR Hill & Knowlton Zagreb „Nađi uru za literaturu“.

Za Grand PRix za velike tvrtke natječu se projekt Karlovačke pivovare u suradnji s agencijom Premisa „Idemo na pivo“, zatim projekt „Jezični priručnik“ Coca-Cole HBC Hrvatska te projekt Adris grupe „Jesenski iskorak“.

„Ocjenjivanje je iznimno važno za dodjelu nagrada i svakoj prijavi stručni žiri posvećuje jednaku pažnju te tako i odlučuje o najbolje osmišljenim i provedenim komunikacijskim projektima u izabranim kategorijama u definiranom razdoblju. Radovi se ocjenjuju prema kriterijima sukladno Pravilniku o dodjeli stručnih nagrada koji je u odnosu na prošle godine poboljšan kako bi čitav proces dodjele nagrada bio bolji i učinkovitiji. Tako je isključen kriterij Izvornosti projekata s obzirom da je uvedena nova kategorija Grand PRix za najbolju prilagodbu globalne kampanje. U skladu s time, ovogodišnji kriteriji ocjenjivanja obuhvaćaju Planiranje i upravljanje projektom, Vrednovanje i ostvarene rezultate, Kreativnost i inovativnost te Tehničku izvedbu“, rekla je dr.sc. Mirela Holy, predsjednica ovogodišnjeg Stručnog žirija Grand PRix-a.

„Ova nagrada nije samo priznanje za trud za osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću, već i prilika za razmjenu najboljih praksi i iskustava“, istaknula je Aleksandra Kolarić, predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

HUOJ svake godine dodjeljuje još dvije vrste nagrada za koje kandidate predlaže i bira Stručni žiri HUOJ-a. Tako je ove godine priznanjem Komunikator godine nagrađena Sanja Sarnavka, dugogodišnja predsjednica i predstavnica Udruge B.a.B.e., dok su ovogodišnje dobitnice nagrade Grand PRix za poseban doprinos struci prof.dr.sc. Ana Tkalac Verčič i doc.dr.sc. Meri Maretić.