HURA CEO 2021: Agencijski lideri koji zastupaju 75 % oglašivačkih budžeta u Hrvatskoj u studenom se okupljaju u Rovinju
Od teških izazova do korjenitih promjena, protekle su dvije godine ostavile HURA!-u i njene 53 članice željnima za povezivanjem više nego ikada prije.
Posljednje dvije godine iz temelja su promijenile poslovanje agencija za tržišne komunikacije i industriju općenito. No Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA!) uz svoje je članice još jednom dokazala da oni koji se brzo prilagođavaju, razmišljaju inovativno te djeluju agilno i proaktivno mogu osigurati kontinuitet poslovanja.
Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey), predsjednik HURA!-e od 2015. do 2019., foto: Lorna Kijurko
“Otkad smo sad već davnu 2019. godinu zatvorili sa stilom, naša je zajednica postala snažnija, želja za učenjem glasnija, a prilike za rastom dragocjenije. U našem tipičnom ekstravagantnom stilu, privilegija nam je okupiti čelnike domaće komunikacijske scene koji kreiraju, formiraju i uzdižu našu struku“, izjavila je Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA!-e.
Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA!-e, foto: Lorna Kijurko
O svim ostvarenim rezultatima u prethodne dvije godine, izgledu industrije u budućnosti i o promjenama koje čekaju tržišne komunikacije razgovarat će se na godišnjem okupljanju CEO-a i management levela vodećih agencija za tržišne komunikacije 25. i 26. studenog 2021. u Grand Park Hotelu Rovinj, čime će se nastaviti priča započeta 2019. godine. Sve će zaokružiti i nekoliko ekskluzivnih predavanja, među kojima i posebno gostovanje jednog od najpoznatijih i najcjenjenijih ekonomista u struci – Daniela Knappa. Poznat kao hodajuća enciklopedija advertisinga i gospodarskih zbivanja, Daniel će sa sudionicima HURA CEO eventa iz prve ruke podijeliti predikcije tržišnih kretanja važnih za planiranje agencijskog poslovanja i pozicioniranje na tržištu. Više o programu događanja saznajte na poveznici.
HURA!-ine članice na CEO eventu 2019., foto: Lorna Kijurko
Edukacija i povezivanje bili su jedan od glavnih fokusa u 2020. i 2021. godini. Kada su svi bili suočeni s klijentima koji povlače budžete, HURA! je sa svojim članicama i partnerima organizirala niz besplatnih edukacija o radu agencija, financijskom menadžmentu i kriznoj komunikaciji tijekom pandemije. Novi modeli rada rezultirali su prvim online proglašenjem dobitnika strukovnih nagrada za najbolje projekte u zemlji, koje je pogledano 25.000 puta te je ujedno bilo prvo u svijetu takve vrste. Za HURA!-u i sve članice bilo je ključno okrenuti se novim idejama, pa su osmišljeni i realizirani brojni projekti poput DK Talks, HURA!-ine marketinške akademije, prve poslovne konferencije realizirane u prirodi i drugih, uz često rekordne brojeve prijava i publike. Utjecaj i snaga poprimili su internacionalnu dimenziju uključivanjem HURA!-e u svjetski savez agencija VoxComm, kao i važna međunarodna inicijativa Pitch Watch. Od osnutka HURA!-e prošlo je već dvadeset dvije godine, a iako su zadnje dvije prošle izrazito izazovno u znaku pandemije, želja za zajedništvom nije jenjavala pa se tako od početka 2020. godine do danas HURA!-i pridružilo čak 18 novih članica, što je konkretan dokaz da u HURA!-i, pogotovo u najteža vremena, podrška i zajedništvo postaju prioritet, a partikularni interesi odlaze u drugi plan.
Anđela Buljan Šiber (Izone), sadašnja predsjednica HURA!-e, i Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey), bivši predsjednik HURA!-e, foto: Lorna Kijurko
Ako vaša agencija želi postati dio ove rastuće zajednice, provjerite kriterije ovdje, te se javite
na [email protected] i osigurajte da vi i vaš tim budu sastavni dio HURA!-inih projekata i
događanja.