HURA obilježila godine uspješnog djelovanja: Članovi Uprave o postignućima, izazovima i budućnosti

Na kraju još jedne uspješne godine osvrćemo se na ulogu Udruge u oblikovanju industrije, s posebnim naglaskom na najupečatljivije trenutke u protekloj godini.

HURA se početkom prosinca na skupštini i okupljanju predvodnika svojih agencija članica osvrnula na niz godina uspješnog rada i brojna postignuća. Svečanost je okupila brojne stručnjake, profesionalce i lidere – redom članove Udruge – koji su tijekom proteklih godina svojim radom zajedno postavili temelje za profesionalni rast, edukaciju i promociju najviših standarda na tržištu.

RETROSPEKTIVA: HURA-in UTJECAJ I DJELOVANJE NA TRŽIŠTU

Jelena Fiškuš (Studio Sonda), predsjednica Uprave HURA-e, ispričala nam je o počecima svoje agencije u Udruzi: Sjećam se da smo svojedobno u Sondi dugo razmišljali uopće o učlanjenju, bili smo uvjereni kako, kao manja i dislocirana agencija, i nismo nešto previše bitni za HURA-u niti da HURA može imati previše utjecaja na naše poslovanje. Nakon dugog razgovora s Dunjom te, i ne tako davne 2017. godine, odlučili smo se ipak učlaniti te danas, sedam godina kasnije, iz perspektive predsjednice Uprave te članice Organizacijskog odbora Dana komunikacija, Ideje X i Balcannesa, mislim da možemo sa sigurnošću konstatirati da smo imali predrasude. 🙂

HURA slavi 25 godina – četvrt stoljeća u kojem je postala pokretač inicijativa, zaštita za tržište i mjesto koje drži našu industriju na okupu. Gotovo polovinu tog puta imam privilegiju biti dio njezine priče, i danas mi je nezamislivo kako bi tržište izgledalo bez svega što radimo zajedno… puno toga što uzimamo zdravo za gotovo jednostavno ne bi postojalo, pojasnila je dugogodišnja izvršna direktorica Dunja Ivana Ballon, zaključivši: HURA na svoj 25. rođendan više nije “samo” krovna organizacija – ona je dio identiteta i srce naše industrije, mjesto gdje nastaju ideje koje oblikuju budućnost našeg prostora. Ponosna sam što sam dio toga.

Članica Uprave Rajna Cuculić (GroupM) dodala je: Povodom 25 godina HURA-e osjećam ponos što je naša udruga postala ključni oslonac za agencije i oglašivače na hrvatskom tržištu. Za mene HURA nije samo platforma za profesionalno povezivanje već i prostor gdje se oblikuju standardi izvrsnosti i gdje zajedno gradimo budućnost industrije. To je dokaz koliko smo kao zajednica jaki kada djelujemo ujedinjeno i s jasnom vizijom.

HURA za moju agenciju predstavlja puls tržišta i mogućnost razmjene iskustava sa kolegama iz struke, a sve to uz kvalitetnu podršku profesionalnog tima koji Udruga ima, poručio je član Uprave Mario Frančešević (SeekandHit).

Članica Uprave Kristina Laco (Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri) osvrnula se na bogatu HURA-inu tradiciju, ali je podijelila i svoje viđenje budućnosti Udruge i njezinih članova: Tijekom prve godine mog drugog mandata u Upravi HURA-e najviše me iznenadila i inspirirala raznolikost naših 60+ članica, na koliko smo narasli u međuvremenu – iako smo na prvi pogled slične, svaka agencija, odnosno ljudi koji ih vode, donose zaista jedinstvenu perspektivu i energiju. Kada sam se prestala čuditi toj raznolikosti, počela sam istinski uživati u razmjeni mišljenja, znanja i iskustava, kroz koju svi zajedno rastemo i gradimo snažniju komunikacijsku industriju. Jaka i perspektivna HURA kakva je danas za mene je svjedočanstvo nevjerojatnog puta koji smo prošli od davnih dana Hrvatskog oglasnog zbora. I danas, dok u redovima članstva ima još uvijek i nas koji smo skoro pa ostarjeli od HOZ-a do HURA-e, posebno je inspirativno podupirati nove generacije dok kroje nove puteve za budućnost HURA-e. 

HURA U 2024. GODINI: VISOKI STANDARDI PROFESIONALIZMA I KVALITETE

Tijekom dva i pol desetljeća HURA je postala ključna platforma za razvoj, suradnju i unaprjeđenje komunikacijskog tržišta, postavljajući visoke standarde profesionalizma i kvalitete. Tom prigodom, članovi Uprave osvrnuli su se na proteklu godinu, istaknuli projekte i suradnje koje su ostavile snažan dojam te podijelili što za njih HURA predstavlja danas – kao pojedincima, agencijama i cijelom sektoru, naglašavajući kako udruga kroz kontinuiranu suradnju, edukaciju i promicanje izvrsnosti oblikuje kvalitetnije tržište i stvara nove prilike za sve dionike.

HURA je narasla na preko 60 članica i rad aktualne Uprave obilježit će, među ostalim, revizija i sistemtizacija svih procedura i pravilnika postavljenih u prošlosti, što je nužno obzirom da su se stvari i broj članstva uvelike promijenili od trenutka kada su prvobitno rađeni, a za nekima nije tada bilo ni potrebe. S jedne strane, kao osobi koja se bavi kreativom, sam izraz “procedure i pravilnici” izaziva “tilt” u glavi, ali s druge strane, kada razumijem koja je svrha toga, a to je otvaranje HURAe članicama, raduje me ono što jesmo i što ćemo tek postati, pojasnila je Jelena Fiškuš, dodavši: U cijelom tom procesu najviše su mi značile direktne povratne informacije od samih članica, kroz provedeni strukturirani upitnik i kasnije kroz razgovore Uprave jedan na jedan. Uživala sam u njima, uvijek me facinira koliko poštovanja ima među kolegama, želje za druženjem i razmjenom iskustava, te inicijative da zajedno radimo na uređenju tržišta, usprkos činjenici što smo često jedni drugima konkurenti i što smo svi u utrci s vremenom.

Rajna Cuculić dodala je da je prošla godina u Upravi HURA-e za nju bila izuzetno inspirativna i dinamična: Poseban dojam na mene ostavila je suradnja s kolegama iz različitih agencija, gdje sam imala priliku vidjeti koliko strasti i predanosti ulažu u zajedničke projekte koji unapređuju naše tržište. Najbolji projekt u proteklih godinu dana za mene je bio Puls članstva, istraživanje kroz koje smo saznali što članice zaista misle i trebaju. To je bio sjajan primjer kako se možemo još bolje prilagoditi potrebama članova i usmjeriti energiju na ono što je zaista važno.

Marija Frančeševića najviše je, pojašnjava, impresionirala slojevitost Udruge te broj projekata koji su u stvaranju i provedbi: Kao članu teško je uočiti sve ono čime se HURA bavi; tek sudjelovanjem u Upravi stekao sam pravi dojam o obujmu posla, incijativama i projektima koje Udruga sa svojim timom i članicama kroz radne skupine postiže.

Prva godina u Upravi dodatno mi je objasnila zašto HURA uspješno raste i napreduje iz godine u godinu – to je prije svega predan tim koji aktivno radi na kvaliteti, podršci članicama i planiranju aktivnosti. Budući da se HURA postavlja kao svojevrsna garancija kvalitete struke, a ideja i planova ima napretek, dosadašnjih 25 godina mi se čini kao sam početak. Ponosan sam da, uz fantastične ljude i kolege u upravi, možemo biti kotačić koje doprinosti toj priči, poručio je član Uprave Marko Šesnić.

Za kraj, možemo samo podijeliti ohrabrenje Jelene Fiškuš za sve one koji možda razmišljaju o učlanjenju ili većoj aktivaciji unutar postojećeg članstva u Udruzi: Svatko tko ima kriterije za članstvo može biti važan dio HURA-e ako to želi i spreman je uložiti svoje vrijeme i trud, te može i profitirati od HURA-e u smislu da može biti dio utjecaja na promjene koje želi vidjeti. HURA daje odličan i stabilan poligon za to. Zahvalna sam što postoji tako uređena zajednica koja prvenstveno radi na edukaciji svojih članica kako bismo spremno dočekali sve izazove koje nam nose ova luda vremena i iz tog razloga nije mi teško posvetiti ogromnu količinu svog slobodnog i radnog vremena na nju, a pozivam i druge članice da učine isto. 🙂