HURA party: Vremeplov kroz povijest suvremenog oglašavanja
U Hypo Expo centru održan je 8. prosinca tradicionalni party Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje – HURA, na kojemu se okupilo više od 1000 ljudi: zaposlenika agencija za tržišno komuniciranje, njihovih poslovnih partnera – oglašivača i predstavnika medija te brojne osobe iz javnog života – Ana Stunić, Nevena Rendeli, Luka Nižetić, Iva Šulentić, Ida Prester, Damir Markovina, Rene Bitorajac i mnogi drugi.
Predsjednik Uprave HURA-e Slaven Fischer, održao je kratak govoru kojemu je sumirao uspješnu poslovnu godinu tijekom koje jeUdruženje postiglo niz kvalitetnih pomaka u promicanju interesastruke te je utjecalo na značajno povećanje broja tvrtki članicaudruženja.
Ovogodišnji HURA party bio je inspiriran vrlo popularnom američkomTV serijom “Mad Men” koja se bavi oglašivačkom agencijom u NewYorku početkom šezdesetih godina prošlog stoljeća, a uskoro će sepočeti prikazivati i u Hrvatskoj. HURA party je kroz scenografiju,multimediju (svjetske i hrvatske reklame iz šezdesetih isedamdesetih) i glazbu, prizvao pionirska vremena suvremenogoglašavanja. Okupljene su zabavljali brojni izvođači: grupaSwingers, kojoj se u nekoliko pjesama pridružio i moderator večeriMirko Fodor; zatim Kristijan Beluhan, grupa Eni i IvanaStarčević.
Dio odlične atmosfere možete vidjeti u galeriji na ovom linku.
I ove godine je HURA party medijski podržao dnevni list “24 sata”uz HRT te pokrovitelji Jack Daniel’s, Karlovačko, Badel 1862 i AlpeAdria Centar .