IAA kampanja „Oglašavanje. Tvoje pravo da izabereš“

International Advertising Association (IAA), međunarodna asocijacija koja okuplja predstavnike oglašivača, marketinških agencija i medija.

CaptureInternational Advertising Association (IAA), međunarodna asocijacija koja okuplja predstavnike oglašivača, marketinških agencija i medija, 16. 2. pokrenula je globalnu kampanju kojom potrošačima i relevantnim vladinim institucijama širom svijeta želi ukazati na značaj koji oglašavanje ima za globalnu ekonomiju. U Srbij je kampanja lansirana 7. 4. postavljanjem city light-ova na beogradskim ulicama. U sklopu kampanje IAA i agencija GfK provode jedinstveno istraživanje o imidžu marketinške struke, čiji će rezultati biti predstavljeni na međunarodnom The Cup festivalu koji se održava od 13. do 17. travnja u Beogradu.

„Oglašavanje.Tvoje pravo da izabereš.” osnovna je poruka kampanje koju je IAA pokrenula sa namjerom da istakne koristi koje oglašavanje podrazumijeva. Prema riječima predsjednika IAA Global, Farisa Abouhamida: „Poruka kampanje je snažna, a cilj jasan – potrošači imaju pravo da biraju”. Kampanja ukazuje na činjenicu da oglašavanje stvara i ohrabruje konkurenciju, potiče inovaciju proizvoda, otvara nova radna mjesta.

Miloš Simić, predsjednik IAA Srbija ovako objašnjava aktivnosti Udruženja u narednom periodu: “IAA Srbija se aktivno uključila u globalnu kampanju jer je o našoj industriji potrebno podsjetiti kako potrošače, tako i relevantne predstavnike države da tržišna komunikacija i oglašavanje nisu posljedica ili trošak. Naprotiv, oni su pokretačka snaga inovacije, razvoja i slobode izbora. IAA kao asocijacija sebe smatra pravim predstavnikom ovdašnje kreativne industrije i to je bio razlog da se uključimo u organizaciju međunarodnog kreativnog festivala The Cup koji se ove godine održava u Beogradu. Smatramo da na taj način promoviramo srpsku i balkansku kreativnost i dajemo na značaju, kako i zaslužuje.“

International Advertising Association je jedinstveno strateško partnerstvo koje se zalaže za zajedničke interese svih disciplina u cjelokupnom spektru marketinških komunikacija – od oglašivača, preko medijskih kompanija i agencija do tvrtki koje se bave direktnim marketingom, kao i individualnih poduzetnika. Radi se o jedinstvenoj međunarodnoj mreži nacionalnih ogranaka u preko 76 zemalja i preko 4.000 članova u korporativnim, marketinškim, organizacionim i akademskim sektorima. Srpski ogranak je osnovan 1992. godine i broji više od 115 članova.