IAB odabrao Ekopark Kraš među 18 najboljih interaktivnih kampanja
"Ekopark Kraš", kampanja digitalne agencije Drap, ušla je u izbor najboljih 18 svjetskih interaktivnih kampanja prema izboru Interactive Advertising Bureaua (IAB) u godišnjem globalnom pregledu "What Works and Why".
“Ekopark Kraš”, kampanja digitalne agencije Drap, ušla je u izbor najboljih 18 svjetskih interaktivnih kampanja prema izboru Interactive Advertising Bureaua (IAB) u godišnjem globalnom pregledu “What Works and Why”.
Žiri sastavljen od 17 stručnjaka, izabrao je 18 kampanja te ih podijelio u 6 kategorija. Drapova kampanja izabrana je kao jedna od tri u kategoriji AUDIENCES & DATA: HOW TO LEVERAGE.
Ovo je treće veliko priznanje za Kraševu kampanju, nakon izbora za “Best in Show” na natjecanju MIXX 2013 i srebne Effie nagrade na natjecanju Croatia Effie 2014.
Sve nagrađene radove, uz komentare članova žirija za svaki pojedini rad, možete pronaći na: www.iab.net/globalinsightsreport/