IdejaX 2021 otvara prijave: Nova skupina Branding & Rebranding, kategorija COVID i posebne nagrade
Novo izdanje natjecanja posvećenoga hrvatskim kreativcima predstavilo je čak pet novih kategorija; kandidati svoje prijave ove godine predaju u ukupno 19 kategorija, a žiri će dodijeliti i posebne nagrade.
Otvorene su prijave na IdejuX, nacionalno natjecanje u kreativnosti tržišnih komunikacija. Natjecanje na kojem se već jedanaest godina uspješno natječu kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama uvodi zanimljive novosti za kreativce, a od ove godine mogu mu se pridružiti i samostalni umjetnici sa svojim projektima. S čak pet novih kategorija, svi zainteresirani svoje radove mogu prijaviti unutar ukupno 19 kategorija podijeljenih u tri natjecateljske skupine.
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Nove kategorije, skupina I: COVID, Maloprodaja, Zdravlje i farmacija
Na IdejiX već se niz godina nagrađuju najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice. Ukorak s 2020. godinom, koja je promijenila opći pogled na svijet, na natjecanju će se istaknuti kreativnost koja je u posebnim okolnostima bila izvanredna. Unutar skupine kategorija I. Best on Market, koja je važna oglašivačima iz raznih industrija i segmenata poslovanja, radovi se sada, uz 13 poslovnih kategorija među kojima su od ove godine dvije nove Maloprodaja te Zdravlje i farmacija, mogu prijaviti i u kategoriji COVID kao važnom aspektu koji je usmjerio ovogodišnja tržišna kretanja, ali i kreativna rješenja.
Nove kategorije, skupina III: Branding, Rebranding
Velika je novost, uz dosadašnje skupine I. Best on Market te II. Best of Ad-Making, i uvođenje posebne skupine III. Best Branding & Rebranding. Ova će skupina prepoznati najuspješnije ostvaraje u području kreiranja i (pre)oblikovanja branda ili vizualnog identiteta određenog proizvoda, usluge ili organizacije koji će u dvije nove kategorije Branding te Rebranding osvojiti zlatne, srebrne i brončane nagrade te kandidirati za Grand Prix IdejeX 2021.
Posebne nagrade
Kreativni i umjetnički iskorak te inventivnost na tržištu nikada nisu bili potrebniji, značajniji i važniji – stoga će ove godine, posebnim nagradama IdejeX, žiri natjecanja prepoznati talentirane pojedince koji su se istaknuli svojim umijećem: Animator(ica) godine IdejeX, Fotograf(kinja) godine IdejeX, Ilustrator(ica) godine IdejeX, Redatelj(ica) godine IdejeX te Snimatelj(ica) godine IdejeX.
Projekti će i ove godine osvajati nagrade u skupini II. koja nagrađuje vrhunsko umijeće izvedbe (craft) u kategorijama: Digital, Dizajn i Film.
Unutar svake od kategorija, u svim skupinama, na natjecanju IdejaX mogu sudjelovati cjelovite kampanje ili pojedinačni dijelovi kampanja, koji su objavljeni u razdoblju od 1. siječnja 2020. do 1. ožujka 2021. Prijave za 11. izdanje natjecanja otvorene su do 1. ožujka 2021. godine, a projekte će iznimno biti moguće prijaviti do 10. ožujka.
Više informacija o natjecanju pronađite na službenim stranicama Dana komunikacija.