IdejaX otvorila prijave: Najbolje kreativne ideje agencija i samostalnih umjetnika pod svjetlom reflektora!

U tijeku su prijave na novo izdanje natjecanja posvećenoga hrvatskim kreativcima: kandidatima je na raspolaganju čak 18 kategorija u tri skupine, među kojima se ističe nova kategorija Društvena odgovornost.

Foto: Marko Prpić/PIXSELL

Otvorene su prijave na IdejuX, nacionalno natjecanje u kreativnosti tržišnih komunikacija koje već dvanaest godina nagrađuje originalne i jedinstvene kreativne ideje te marketinške projekte koji pomiču granice. Za zlatne, srebrne i brončane nagrade natječu se kako velike tako i male agencije, ali i samostalni umjetnici.

Ove se godine među kategorijama IdejeX ističe nova kategorija Društvena odgovornost: komunikacijska industrija ima moć predvođenja promjena, a poruke koje svakodnevno kreira svuda su oko nas – u fizičkim i virtualnim prostorima – te nas usmjeravaju i mijenjaju, stoga će hrvatski kreativci u novom izdanju natjecanja moći pokazati kako oni mijenjaju svijet.

Radovi se mogu prijaviti unutar 18 kategorija podijeljenih u tri natjecateljske skupine: prva je skupina Best on Market, u kojoj se projekti natječu prema poslovnim kategorijama industrija u kojima djeluju klijenti; Best of Ad-Making slavi umjetnost realizacije, tj. izvedbu (craft) u kategorijama Digital, Film i Dizajn, posebno pazeći na formu i funkcionalnost, no uvijek u službi ostvarenja ideje; dok je treća skupina kategorija namijenjena brandingu i rebrandingu.

Prošlogodišnji dobitnici IdejeX na okupu, foto: Marko Prpić/PIXSELL

Veliki će žiri sastavljen od vodećih stručnjaka za kreativnost i ovoga puta odabrati i talentirane pojedince koji su se istaknuli svojim umijećem te dodijeliti sljedeće nagrade: Animator(ica) godine IdejeX, Direktor(ica) fotografije godine IdejeX, Ilustrator(ica) godine IdejeX, Redatelj(ica) godine IdejeX te Snimatelj(ica) godine IdejeX.

Unutar svake od kategorija, u svim skupinama, sudjelovati mogu svi radovi iz Hrvatske, kao cjelovite kampanje i pojedinačni dijelovi kampanja, koji su objavljeni od 1. siječnja 2021. do 24. veljače 2022. Projekti koji su započeli prije navedenog kvalifikacijskog perioda ili su završili nakon njega također mogu sudjelovati ako su se barem dijelom provodili u navedenom periodu kao stvarna tržišna aktivnost, sukladno kriterijima iz Pravilnika.

Prijaviteljima je omogućeno dodatnih tjedan dana za prijavu radova te je kasni prijavni rok iznimno produljen do 3. ožujka 2022. Više informacija o natjecanju pronađite na službenim stranicama Dana komunikacija.