Ideje, ideje i ideje na prvoj radionici pete sezone HOWtoWOW akademije
HURA u rujnu otvara novu sezonu HOWtoWOW marketinške akademije best-selling radionicom D&AD-a Ideje, ideje, ideje koja će se održati u srijedu 7. rujna.
U fokusu prve radionice je podizanje kreativnih ambicija polaznika. Riječ je o visoko interaktivnoj, praktičnoj radionici na kojoj sudionici prolaze kreativne tehnike koje će im pomoći pretvoriti obične, vrlo jednostavne ideje u ne tako obične, briljantne ideje. Poticanjem kreativnih ambicija polaznika, Nick će otkriti kako negativno pretvoriti u pozitivno, kako drugačije razmišljati te na koji način prevariti konvenciju.
Nick Eagleton je kreativni direktor u agenciji The Partners i dobitnik mnogih D&AD olovaka, a tijekom karijere radio je za niz dizajnerskih tvrtki te predavao na studiju dizajna.
HOWtoWOW akademija sastoji se od niza tematskih radionica koje uključuju kombinaciju teorijskih i praktičnih znanja, uz visoku razinu interaktivnosti praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. Namijenjena je profesionalcima iz oglašivačkih agencija i tvrtki oglašivača kojima nudi edukaciju iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju.
Prijavite se još danas na www.how-to-wow.hura.hr.